ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلم The Interview اکران خواهد شد

روز آینده، فیلم پر حاشیه The Interview در تعداد محدودی از سینماها به نمایش در خواهد آمد. این در حالی است که چند روز پیش، سونی پس از تهدید هکرها به ایجاد فاجعه ای به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

روز آینده، فیلم پر حاشیه The Interview در تعداد محدودی از سینماها به نمایش در خواهد آمد. این در حالی است که چند روز پیش، سونی پس از تهدید هکرها به ایجاد فاجعه ای به وسعت 11 سپتامبر، اکران فیلم را لغو کرد. در این فیلم، کیم جونگ اون، رهبر جوان کره شمالی توسط مامور CIA به قتل می رسد.

این تصمیم سونی سبب خشنودی هکرها و تروریست ها شد. گروه نگهبانان صلح و هکرهای وابسته به آن ها پس از این اتفاق اعلام کردند که دیگر اطلاعات بیشتری از سونی به بیرون درز نخواهند کرد و سونی را مورد تحسین قرار دادند.

در ادامه مطلب مروری کلی بر ماجرای پیش آمده پیرامون فیلم The Interview خواهیم داشت و در مورد سخنان رئیس جمهوری آمریکا پیرامون تصمیمات سونی خواهیم گفت.

مایکل لینتون، مدیر بخش سرگرمی های سونی در اعلامیه ای بیان نمود: "ما هیچ وقت در مورد انتشار The Interview کوتاه نمی آییم و خوشحالیم که فیلم مان در روز کریسمس، در تعدادی از سینماها به نمایش در خواهد آمد. همزمان، ما تلاش های مان را برای امنیت بخشیدن به پلتفرم ها و سینماهای مختلف ادامه می دهیم تا این فیلم در اختیار بیشترین مخاطب ممکن قرار بگیرد."

نیویورک تامیز گزارش می دهد، سونی قصد نمایش فیلم در 200 الی 300 سینمای محلی و مستقل را دارد و Plaza Atlanta که یکی از آن هاست گفته ما از معدود سینماهایی هستیم که در این کشور فیلم را برای اولین بار نشان می دهیم.

سونی طی هفته گذشته تمام تبلیغات آنلاین فیلم The Interview را پایین کشید و صفحه توییتر آن را بست اما همزمان با این گزارش، بخش تبلیغات و توییتر دوباره جان گرفتند. Alamo Drafthouse بلیت فروشی را آغاز کرده ولی هنوز لیست سینماها مشخص نشده.

FBI در رابطه با هک سونی، کره شمالی را مقصر اعلام کرده بود. فیلم The Interview با بازی جیمز فرانکو و سث روگن، در رابطه با به قتل رساندن کیم جونگ اون، رهبر فعلی کره شمالی، توسط دو ژورنالیست است که مرگ وی در آن محرز شده. طبیعتا کره شمالی از پخش چنین فیلمی خشنود نیست و قصد پایین کشیدن آن را دارد.

تیم لیگ از Alamo Drafthouse می گوید: "این بهترین هدیه کریسمسی است که هر کسی می تواند به ما بدهد. هر دوی ما، توزیع کنندگان و نمایش دهندگان، پای اصول و حق آزادی بیان مان ایستادیم و من افتخار می کنم که آمریکایی هستم."

اکران The Interview در روز کریسمس و به خصوص نمایش آن به صورت دیجیتالی، پیروزی بزرگی برای سونی خواهد بود. نکته بد ماجرا اینجاست که هکرها گفته اند اگر فیلم منتشر شود، اطلاعات بیشتری از سونی به بیرون درز خواهد کرد که به نظر نمی آید این مسئله چندان نگرانی خاصی به همراه داشته باشد. به هر صورت، سونی نباید اجازه تحقیر و تهدید را به هکرها بدهد.

امنیت ملی آمریکا پس از اعلام خبر مربوط به بمب گذاری در سینماها اعلام کرد که این تهدید تنها یک دروغ پوشالی بوده و دولت صریحا کره شمالی را پشت این جریانات اعلام کرد. اوباما، ریاست جمهوری آمریکا در پی لغو اکران The Interview، این تصمیم را نا به جا خواند.

اما کاخ سفید از اکران دوباره The Interview خوشحال به نظر می رسد و بیانیه زیر را اخیرا منتشر کرده است:

رئیس جمهور، تصمیم سونی مبنی بر نمایش فیلم را تحسین می کند. همانطور که رئیس جمهور به وضوح اعلام کردند، ما کشوری هستیم که به آزادی بیان و حق بیان هنری معتقدیم. تصمیم توسط سونی گرفته شد و سینماهایی که مشارکت کرده اند به مردم اجازه می دهند انتخاب کنند و ما هم از نتیجه خرسندیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (65 مورد)
  • amir
    amir | ۷ اسفند ۱۳۹۳

    من متاسفم برا ملتمون واقعا متاسفم برا همین بهمون میگن جهان سوم بجای اینکه ارزو کنید جنگ بشه یکم سر عقل بیاید و بگید خدا کنه سو تفاهمی پیش نیاد :(

  • AMR
    AMR | ۳ دی ۱۳۹۳

    می دونستید دانشمندان امریکا که به درستی راجع به کوچکترین تا بزرگترین اجزا کاینات تحقیق دارن، تا حالا هیچ مقاله یا پایان نامه ای راجع به کشتار یهودیان توسط المان ندارن!
    فکر می کنید خیلی سخته که با بررسی DNA خاکستر های فلان زندان به درستی تعداد ادم سوزی های اتفاق افتاده پی برد؟
    اون ها حق ندارن راجع به کشتن رهبر زنده یک کشور فیلم بسازن حتی اگه بد باشه!

  • faraz
    faraz | ۳ دی ۱۳۹۳

    از همون اول معلوم بود
    اول سونی پیکچرز اومد و با این اخبار فیلمه رو جهانی کرد به همه شناخت بعد با اینکه هیچکس تا حالا اینفیلم رو ندیده بود در سایت IMDB امتیاز ۱۰/۱۰ گرفتاز ۴۰ هزار نفر که همچین چیزی به نظرم غیر ممکنه حالا هم که میخواد اکران شه

    تمام اینا = سود بیش تر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی