ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند جدید از سری Studio LTE توسط BLU معرفی شد

با گذشت یک هفته از معرفی سه تلفن هوشمند مقرون بصرفه سری Studio از شرکت BLU که از شبکه های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می کنند، هم اکنون امکان سفارش BLU Studio 6.0 LTE، Studio 5.0 ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

با گذشت یک هفته از معرفی سه تلفن هوشمند مقرون بصرفه سری Studio از شرکت BLU که از شبکه های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می کنند، هم اکنون امکان سفارش BLU Studio 6.0 LTE، Studio 5.0 HD LTE و Studio Mini LTE به صورت آزاد و بدون قرارداد فراهم شده. این مدل ها از طریق فروشگاه آمازون به ترتیب به قیمت ۲۷۹ دلار، ۱۹۹ دلار و ۱۱۹ قابل سفارش هستند.

با این قیمت ها، به نظر می رسد BLU Studio 6.0 LTE در بین سه دستگاه یاد شده قدرتمندتر از دو محصول دیگر باشد. این تلفن هوشمند مجهز به پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۴۰۰ است که شامل ۴ هسته ۱/۶ گیگاهرتزی می شود. حافظه رم پردازشی این دستگاه ۲ گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی آن ۱۶ گیگابایت است. امکان افزایش حافظه ذخیره سازی از طریق کارت حافظه نیز فراهم شده. دوربین پشتی تلفن هوشمند مورد بحث ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی است و در نهایت از سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت بهره می برد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

gsmarena_002

اندازه این محصول ۱۶۳/۵ در ۸۱/۴ در ۹/۱۵ میلیمتر بوده و مجهز به یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپرساعتی است.

تلفن هوشمند BLU Studio 5.0 HD LTE نیز مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ است که  ۴ هسته ای بوده و فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده. حافظه رم پردازشی این محصول هم ۱ گیگابایت است. از سایر مشخصات دستگاه مورد بحث می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p و فضای ذخیره سازی داخلی ۸ گیگابایتی آن اشاره نمود که البته از طریق کارت حافظه جانبی قابل افزایش نیز هست. این محصول نیز مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی است و همراه با اندروید ۴.۴ کیت کت عرضه می شود.

gsmarena_003

اندازه این دستگاه ۱۴۵/۷ در ۷۲ در ۹ میلیمتر بوده و مجهز به یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپرساعتی است.

و اما BLU Studio Mini LTE اقتصادی ترین دستگاه در بین این سه محصول است. این تلفن هوشمند از پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۴۰۰ بهره می برد که شامل ۴ هسته با فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز است. حافظه رم پردازشی این محصول هم ۱ گیگابایت است.

gsmarena_004

صفحه نمایش دستگاه یاد شده ۴/۵ اینچی است که رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل را به ارمغان می آورد. دوربین اصلی این محصول ۵ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن هم ۰/۳ مگاپیکسلی است. حافظه ذخیره سازی داخلی این تلفن هوشمند ۴ گیگابایت است و مانند دو محصول قبلی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند.

دستگاه یاد شده از با اندروید ۴.۲.۲ عرضه می شود و اندازه آن ۱۳۷/۱ در ۶۷/۴ در ۱۰ میلیمتر است و نیز از یک باتری ۱۸۵۰ میلی آمپرساعتی بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Raylan
    Raylan | ۴ دی ۱۳۹۳

    بسیار هم فیلم مزخرفیه این فیلم.هیچی نداره.حتی از همین ایده که داشتن هم نتونستن بهره کافی ببرن و خوب استفاده کنن.نمیدونم چجوری گفتی شاهکاره.
    نقداشن هست میتونی بری بخونی.

  • hadi haddadian
    hadi haddadian | ۴ دی ۱۳۹۳

    BLU Studio Mini LTE خیلی طراحی جالبی داره.

  • Kiomars shady
    Kiomars shady | ۴ دی ۱۳۹۳

    بچه ها فيلم the interview رو حتما بيينيد
    اين فيلم فوق العاده ست
    هرچى بگم كم گفتم
    محشره،
    حتما ببينيد

    • دانیال
      دانیال | ۴ دی ۱۳۹۳

      من دانلودش کردم! منتظر زیرنویس فارسیم که قشنگ تمام کنایه هاشو بفهمم! :-)

    • بهزاد
      بهزاد | ۴ دی ۱۳۹۳

      ميخواستي بگي زودتر از همه گرفتي ديدي؟
      احتمالاً زبانت خيلي خوبه كه همه نكته هاشو گرفتي ميگي محشره
      اگه زيرنويسشو به اين زودي دادن دمشون گرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی