ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن عیب یابی خودرو، هزینه های مراجعه به تعمیرگاه را کاهش دهید

میل لنگ، سر سوپاپ، تسمه تایم، پلوس، ECU، ساسات، میل بادامک و امثال آن قطعاتی از اتومبیل هستند که نامشان بارها به گوشمان خورده، اما واقعا چند درصد از میان ما گواهینامه داران به وظیفه و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

میل لنگ، سر سوپاپ، تسمه تایم، پلوس، ECU، ساسات، میل بادامک و امثال آن قطعاتی از اتومبیل هستند که نامشان بارها به گوشمان خورده، اما واقعا چند درصد از میان ما گواهینامه داران به وظیفه و طرز عمل آنها اشراف داریم؟

چند بار شده که هنگام رانندگی خودرویمان دچار نقصی شده و تنها کاری که توانسته ایم انجام دهیم، بالا زدن کاپوت، گرفتن ژست افراد ماهر و نگاه هاج و واج به پیچ و مهره های درون موتور بوده؟

اپلیکیشن عیب یابی خودرو تا حد زیادی شما را با کارکرد اجزای داخلی اتومبیل آشنا خواهد کرد. با دیجیاتو همراه باشید. 

مطمئنا هیچ چیز جای آموزش عملی را نمی گیرد، با این حال با مطالعه مطالب آموزشی این اپلیکیشن می توانید برای رفع مشکلات ماشین، خودتان آچار به دست شده و تا حد زیادی جلوی هزینه های مراجعه به تعمیرگاه را بگیرید. عیب یابی خودرو از چند بخش مختلف تشکیل شده: آشنایی با اجزاء خودرو، خودروهای انژکتوری، عیب یابی خودرو، نکات مهم در رانندگی و جستجو.

در بخش نخست می توانید با وظایف موتور و اجزای سیستم های مختلف (از جمله ترمز، سوخت رسانی و ...) به همراه تصویر هر قطعه آشنا شوید. البته تصاویر هر قطعه کوچک و تا حدودی بی کیفیت اند، اما در صورت داشتن پیش زمینه مشکلی با کوچکی آنها نخواهید داشت. در بخش خودروهای انژکتوری، به غیر از وظایف قطعات علت کار نکردن یا بد کار کردن آنها به همراه توضیحی مفصل برای هر مورد برای کاربر گردآوری شده.

1354

در بخش عیب یابی که شاید مهم ترین قسمت این اپلیکیشن محسوب گردد، مشکلات متداولی که ممکن است خودرویتان دچار آن شود به همراه علت و توصیه هایی برای رفع آن آورده شده، اگر هم زمان کافی برای بالا و پایین کردن فهرست آن را ندارید کافیست با مراجعه به منوی جستجو مشکل خود را در اپلیکیشن با وارد کردن کلید واژه ها بیابید.

از امکانات خوب دیگر این اپلیکیشن هم قابلیت جلوگیری از قفل شدن صفحه نمایش برای مطالعه بی دردسر و امکان تغییر فونت و سایز آن است. عیب یابی خودرو برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و قیمت 1200 تومانی آن، در قبال اطلاعات مفیدی که از آن بدست می آورید کاملا به صرفه و منطقی است.

عیب یابی خودرو

عیب یابی خودرو

سازنده: نارون سافت قیمت: 1200 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • ozuno
    ozuno | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    زرشک پسر 15 سال مکانيکم جرات تجويز تلفني ندارم نکن اينکارو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی