ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال آماده سازی تبلت ۱۰ اینچی ارزان قیمت Galaxy Tab 5 است

سامسونگ با تبلت های سری گلکسی تب خود توانست نفوذ خوبی را در دل کاربران ایجاد کند. حال زمزمه هایی از هلند شنیده می شود که کره ای ها قصد دارند یک تبلت ۱۰ اینچی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

سامسونگ با تبلت های سری گلکسی تب خود توانست نفوذ خوبی را در دل کاربران ایجاد کند. حال زمزمه هایی از هلند شنیده می شود که کره ای ها قصد دارند یک تبلت ۱۰ اینچی با نام Galaxy Tab 5 را معرفی کنند.

به نظر می رسد کمپانی های بزرگ قصد حرکت به سوی تبلت های با نمایشگرهای بزرگ تر می روند. چرا که شایعاتی در رابطه با معرفی تبلت ۱۲ اینچی آیپد پرو از اپل در سه ماهه دوم سال بعد و همچنین عرضه تبلت ۱۲ اینچی از سوی سونی شنیده می شود.

البته به دلیل وجود فبلت های بزرگ، عملا فروش تبلت های کوچک تر به سختی انجام می شود و کمپانی ها مجبور به تولید محصولاتی با نمایشگرهای بزرگ تر هستند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

tabs

وب سایتی وجود دارد به نام Zauba که واردات و صادرات محصولات مختلف در هند را دنبال می کند. در این وب سایت مدارکی در رابطه با تبلت گلکسی تب ۵ دیده شده که در ۲۲ دسامبر، سامسونگ محصولی را با اسم رمز SM-T555 را برای تست و تحقیقات بیشتر به هند فرستاده است.

با وجود اینکه مشخص است این محصول قرار نیست به فروش برسد، اما قیمتی که به روی آن گذاشته شده ۳۴۵ دلار است. همچنین روز بعد تبلت دیگری به نام SM-T116 نیز به هند جهت تست وارد شد. این محصول ۷ اینچ بوده و پس از اتمام تست ها به طور کامل نابود خواهد شد. از این محصول ۳۰ عدد وارد شد که هر کدام ۱۰۱ دلار قیمت داشتند.

بهترین راه برای کشف راز پشت این مدل ها مقایسه آنها با دیگر محصولات سامسونگ است. گلکسی تب ۴ ۱۰.۱ در ماه مه امسال معرفی شد و مدل های WiFi و 3G آن به ترتیب دارای اسامی رمز SM-T530 و SM-T531 است.

با مشاهده SM-T555 در وب سایت Zauba می توان حدس زد که ما احتمالا مشغول تماشای تبلت گلکسی تب ۵ ۱۰.۱ هستیم که تحت اندروید ۵ اجرا و دارای پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ است.

از طرفی با اتکا به وب سایت GeekBench، تبلت SM-T1116 دارای مشخصاتی همچون پردازنده چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی Speadtrum SC8830، یک گیگابایت رم و اندروید ۴.۴.۴ است و با مقایسه با قیمت ۱۰۱ دلاری، می توان گفت تبلت مذکور، کاملا یک محصول رده پایین محسوب می شود.

حدس زده می شود که این دو محصول در ماه مه یا ژوئن سال آینده معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • HamedMJ
    HamedMJ | ۶ دی ۱۳۹۳

    معنی واقعی تولید انبوهه :/

  • bahram
    bahram | ۶ دی ۱۳۹۳

    نامرد نابود نکن... واسه چی نابود میکنی.بده به ما :D

  • M7MX
    M7MX | ۶ دی ۱۳۹۳

    به هیچ عنوان تبلتهای رده پایینتر از پرچمدار بدرد نمیخورند
    چون اختلاف قیمتشون کم ولی اختلاف عملکردشون بسیار زیاد میشود
    سرعت پیشرفت تبلت از گوشی بسیار بیشتر هست و افت قیمتی شدیدتری هم دارد ولی از نظر من کاربردیتر از گوشی هستش

    • M Hossein
      M Hossein | ۶ دی ۱۳۹۳

      همه که نمیخوان با تبلتشون بازی کنند، فقط میخوان یه ایمیلی چک کنند یه وبگردی کنند و...
      سرعت هم در حد این کار های ساده کم نمیشه، البته سامسونگ قبلا عادت داشت با اپلیکیشن های پیش فرض کم کاربرد سرعت رو کاهش بده.
      اختلاف قیمت هم اتفاقا زیاده الان تو بازار تبلت G Pad با قیمت 800 تومن هست با 2 گیگ رم و اسنپ 600. یا مثلا نوت 8 یا تب 4 همین قیمتن.
      آیپد ایر 2 هم هست با قیمت 2 میلیون و دویست کف قیمت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی