ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند LG G4 به همراه قلم G-Pen، قصد رقابت با نوت ۴ سامسونگ را خواهد داشت [شایعه]

معمولاً این ماه از سال که فرا می رسد بازار شایعات پیرامون محصولات جدید کمپانی های بزرگ داغ می شود و علت هم چیزی نیست جز نزدیک شدن به زمان برگزاری یکی از مهم ترین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۸

معمولاً این ماه از سال که فرا می رسد بازار شایعات پیرامون محصولات جدید کمپانی های بزرگ داغ می شود و علت هم چیزی نیست جز نزدیک شدن به زمان برگزاری یکی از مهم ترین نمایشگاه های مرتبط به حوزه ی تکنولوژی یعنی CES که هر ساله در ماه ژانویه به تولید کنندگان محصولات مختلف این فرصت را می دهد تا نسل جدید دستاوردهایشان را معرفی و در معرض دید عموم قرار دهند.

سامسونگ یکی از کمپانی هایی است که همواره با دستی پر به سراغ CES می آید و اینبار نیز بر حسب شایعاتی که تا کنون شنیده شده گمان می رود این شرکت کره ای یکی از پرچمداران اصلیش یعنی تلفن هوشمند گلکسی  S6 را در جریان نمایشگاه مورد بحث رونمایی خواهد کرد، اما ظاهراً و آنطور که به نظر می رسد یکی از رقبای اصلی و هموطن این شرکت یعنی LG نیز بیکار ننشسته و قصد دارد در ماه آینده نوآوری های تازه اش را رونمایی کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شکی نیست که مجموعه محصولاتی که تا امروز از جانب سامسونگ و با عنوان گلکسی نوت معرفی شدند جز برترین های بازار به حساب می آیند، این تلفن های هوشمند، مفهومی جدید که ترکیبی از تبلت ها و اسمارت فون بودند را با عنوان فبلت به کاربران معرفی کردند و رفته رفته فبلت ها بدل به پدیده ای معقول و حتی محبوب گشتند.

اما یکی از ابدعات سامسونگ در سری محصولات نوت به کارگیری یک قلم دیجیتالی تعاملی با عنوان S-Pen بود که در ابتدای معرفیش به نظر می آمد تکنولوژی آن متعلق به گذشته باشد، اما اکنون بسیاری از کاربران باور دارند که این ابزار استفاده از فبلت ها را به مراتب کاراتر و البته خوشایند تر می نماید.

شایعات اخیر خبر می دهند ال جی نیز احتمالاً قصد دارد فعالیت جدی تری را در بازار فبلت ها آغاز نماید و حتی ایده ای مشابه S-Pen سامسونگ را هم به محصولاتش در این زمینه بیافزاید. چند هفته ی پیش اخباری انتشار یافت که در آنها ذکر گشته بود که کمپانی مذکور در حال کار کردن بر روی یک قلم دیجیتالی برای موبایل هایش است و گمان می رود نام G-Pen را برای آن برگزیده باشد، هر چند در این رابطه جزئیات و اطلاعات دقیق تری وجود نداشت.

اکنون منابع آسیایی که با ال جی همکاری دارند نیز شایعه فوق الذکر را تائید کرده و گفته اند G-Pen به زودی به همراه موبایلی عرضه خواهد شد که هدف اصلیش رقابت با گلکسی نوت ۴ سامسونگ است. جزئیات خبر منتشر شده کاملاً دقیق نیستند اما شایعات پیشین حکایت از این داشتند که G4 احتمالاً نمایشگری ۵.۳ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی خواهد داشت و به ۴ گیگابایت رم به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز گشته است. علاوه بر این گمان می رود این موبایل از دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی به همراه باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵ بهره خواهد برد.

با توجه به این مشخصات و اشاراتی که منبع آسیایی منتشر کننده خبر G-Pen داشته، احتمال زیادی وجود دارد که این قلم با موبایل G4 ارائه گردد و پرچمدار بعدی ال جی بزرگترین هدفش رقابت با دیگر همتای کره ایش یعنی نوت ۴ سامسونگ باشد که در این صورت سال ۲۰۱۵ سالی بسیار جذاب تر برای کاربران خواهد بود، زیرا در نهایت آنها برنده نهایی هر رقابتی هستند که میان تولید کنندگان صورت پذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • رامین
    رامین | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    با سلام ،،
    من از برندی طرف داری نمی کنم و فقط می خواهم یاد آوری کنم که قبل از آی پاد این سونی بود که با واکمن دنیای موسیقی رو به ما عرضه می کرد ، هدفون و میکروفن هاش دیگه بماند ...
    سونی اولین گوشی موزیکال رم خور دنیا رو عرضه کرد به نام mz 5 که خود من تجربش کردم یادش بخیر با اون ولوم کنارش و رم بزرگش ...
    سونی اولین گوشی قلم دار دنیا رو عرضه کرد k 750 و k 800 که به آجر هم شهرت داشت ، دهه 60 دی ها می دونن چی می گم ... حالا قلم رو انداخته دور ، سامسونگ چطوری پیداش کرد رو نمیدونم ؛ )
    اصلا سونی تو چی پیشگام نبود ، الان هم که آیفون باز ها کشتن منو ... بابا اون لنز دوربینتون رو سونی درست میکنه : ) جز بزنین آیفونیا ...
    اولین گوشی مجهز به دوربین داخلی توسط سامسونگ تولید و در ژوئن سال ۲۰۰۰ وارد بازار کشور کره‏ جنوبی شد. SCH-V۲۰۰ از صفحه ‏نمایش ۵/۱ اینچی TFT و دوربین داخلی با امکان گرفتن ۲۰ عکس با رزولوشن ۳۵۰۰۰۰ پیکسل بهره می‏ برد که معادل ۳۵/۰ مگاپیکسل ؛ اما برای مشاهده عکس‏‌ها مجبور بودید گوشی را به رایانه متصل کنید. در واقع مولفه‏‌های دوربین و گوشی به صورت جداگانه اما در داخل یک بدنه قرار داشتند.
    حال اومدین سامسونگیا ؛ )
    خودم به شخصه عاشق قلم سامسونگ ام به خاطر اینکه طراحی میکنم ... ولی تا حالا این برند رو نخریدم ولی باهاش کار کردم بهش از 1 تا 10 امتیاز 7 رو میدم
    آیفون رو 8 میدم ، به خاطر رابط کاربری و سیستم عاملش نه دوربین ... اون 2نمره حیاتی به خاطر امنیت مضخرفش کم کردم ، تو این دنیا با این هکر ها هیچ چیز امنیت نداره ، حالا خودکشی کنین که این برند ...
    دست آخر فقط Z3 dual comp رو عشقه ....

  • amir hosein
    amir hosein | ۷ دی ۱۳۹۳

    دوستان گوشی گلکسی اس3 (2012) مدل LTE آپدیت 4.4.4 رو دریافت کرد
    بازم بگین پشتیبانی سامسونگ بده
    http://samsung-updates.com/galaxy-s3-lte-gt-i9305n-in-finland-nee-gets-kitkat-4-4-4-update/
    یه مدل lte s5 بخر چند سال راحت باش که آپدیت میگیره
    نکسوسیه برای خودش

  • rezatavangar
    rezatavangar | ۷ دی ۱۳۹۳

    فوق الذکر اشتباهه باید بنویسی در بالا ذکر شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی