ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی آلفا از رده خارج می شود
تکنولوژی

تولید گلکسی آلفا با ورود یک مدل ارزان قیمت تر متوقف می شود

شاید گلکسی آلفا یکی از بهترین تلفن های همراه ارائه شده از سوی سامسونگ باشد (که قطعا زیباترین شان است)، اما اگر اتفاق نظری روی این موضوع وجود نداشته باشد قطعا به دو دلیل است. نخست ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

شاید گلکسی آلفا یکی از بهترین تلفن های همراه ارائه شده از سوی سامسونگ باشد (که قطعا زیباترین شان است)، اما اگر اتفاق نظری روی این موضوع وجود نداشته باشد قطعا به دو دلیل است.

نخست اینکه باتری این موبایل از ماندگاری خوبی برخوردار نیست و دیگر اینکه قیمت آن اندکی بالاتر از محصولات هم رده اش بود و به همین دلیل، می شد با پرداخت همین مبلغ مدل های بهتری را خریداری کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حال که تنها چند ماه از زمان عرضه این محصول زیبا و خوش ساخت می گذرد، گزارشات حکایت از آن دارد که با ارائه مدل میان رده Galaxy A5، تولید آلفا متوقف خواهد شد.

به گزارش ET News رونمایی از تلفن همراه Galaxy A5 در ماه گذشته، در راستای بخشی از تلاش های سامسونگ برای مقابله با مشکلات پیش روی و سازماندهی مجدد واحد رو به افول تلفن های همراهش انجام شد.

موبایل 5 اینچی A5 ادامه دهنده سبک طراحی آلفا است که با تأکید بر ضخامت کم و بدنه فلزی با کیفیت آن تولید خواهد شد و سامسونگ برای آنکه بتواند این محصول را با قیمت رقابتی 360 دلار عرضه کند، امکاناتی در سطح متوسط را برای آن در نظر گرفته است.

گزارشات منتشر شده در این باره حکایت از آن دارد که تلفن همراه A5 در ماه های اول یا دوم سال 2015 میلادی وارد بازار کره جنوبی می شود و از آن سو، مدل آلفا هم با اتمام تعداد باقی مانده در انبارهای سامسونگ از رده خارج می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • شکیب
    شکیب | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    من یدونه الفا دارم واقعا حرف نداره همه بازی هارو با نرمافزارارو بدون هیچ تیکی اجرا میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی