ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

the interview
تکنولوژی

فروش آنلاین The Interview از مرز 15 میلیون دلار گذشت

فیلم جنجالی مصاحبه (The Interview) در فضای آنلاین عملکرد به مراتب بهتری از پخش سینمایی اش داشت. کمپانی سازنده این فیلم یعنی سونی پیکچرز  اعلام کرده که تاکنون از فروش و اجاره آنلاین آن در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

فیلم جنجالی مصاحبه (The Interview) در فضای آنلاین عملکرد به مراتب بهتری از پخش سینمایی اش داشت. کمپانی سازنده این فیلم یعنی سونی پیکچرز  اعلام کرده که تاکنون از فروش و اجاره آنلاین آن در ایالات متحده آمریکا 15 میلیون دلار به جیب زده است.

استودیوی سونی همچنین اعلام کرده که این فیلم تاکنون 2 میلیون مرتبه فروخته یا اجاره داده شده است. همانطور که گفته شد میزان فروش The Interview در فضای آنلاین به رقم 15 میلیون دلار رسید و این در حالی است که فروش آن در گیشه فراتر از 2/8 میلیون دلار نرفت.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

لازم به ذکر است که این فیلم جنجالی تنها در تعداد کمی از سینماهای مستقل به نمایش در آمد و تردیدی نیست که اگر سالن های مطرح سینما درآمریکا و کانادا هم آن را نمایش می دادند فروشش به مراتب بیشتر از میزان یاد شده می بود.

به گزارش منابع آگاه، میزان قابل توجهی از خریدهای آنلاین صورت گرفته این فیلم از طریق سایت های توییتر و Google Play Movie انجام گرفته است.

در حال حاضر فیلم مصاحبه روی کانال های Xbox Video و یک وبسایت تخصصی سونی موجود است و احتمالا حالا روی آی تیونز اپل هم قابل دریافت است.

آمار ارائه شده از سوی سونی میزان فروش فیلم را تا روز شنبه نشان می دهد و تردیدی نیست که در روزهای آتی این رقم فراتر از میزان یاد شده خواهد بود.

میزان فروش این فیلم کمدی در گیشه (چه بصورت آنلاین و چه در سینماها) به صورت کاملا دقیق مورد پایش قرار می گیرد و با جنجال های خبری که در رابطه با اکران آن شکل گرفت، حالا تحلیلگران به دقت رفتار مخاطبان در پاسخ به نمایش همزمان فیلم در گیشه و فضای آنلاین را زیر ذره بین خود قرار داده اند.

اما استودیوهای ساخت فیلم همواره از انتشار محصولات خود به این شیوه خودداری کرده اند و اعتقاد دارند که پخش همزمان فیلم ها در فضای آنلاین (چه به صورت قانونی و چه به صورت غیرقانونی) می تواند فروش آن در گیشه را تحت تأثیر قرار دهد.

استودیوی سونی در اظهار نظری تازه در رابطه با The Interviewعنوان کرده است که این فیلم در صدر پرفروش ترین های آن در فضای آنلاین قرار دارد و تا به حال هیچیک از فیلم های سونی نتوانسته اند به چنین موفقیتی دست پیدا کنند.

مشخص نیست که فرایند رتبه دهی سونی بر چه اساسی انجام می گیرد اما بی تردید هیچیک از فیلم های مهم ساخته شده توسط آن به صورت همزمان در گیشه و فضای آنلاین اکران نشده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • پردیس
    پردیس | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    به جز آخرش، فیلم بدی نبود. انقد غر نزنین

  • behzadasg2
    behzadasg2 | ۸ دی ۱۳۹۳

    به گمونم دستهای پشت پرده ای چشم دیدن پیشرفت سونی رو ندارند

  • behzadasg2
    behzadasg2 | ۸ دی ۱۳۹۳

    انصافا فیلم چرتیه.این خارجی ها هم یه تخته شون کمه ها . تو خارج اینترنت فوق پرسرعت و ارزون دارن اونوقت بجای دانلود از سایتهای معتبر و خیر خواهانه ایرانی میرن فیلم رو رو می خرند یا کرایه می کنن.!!!

  • Saeid
    Saeid | ۸ دی ۱۳۹۳

    ظاهرا همه چیز ب نفع سونی شد !!!

  • MAKE BEL;IEVE
    MAKE BEL;IEVE | ۸ دی ۱۳۹۳

    سونی حالا وضعش خوب میشه PS5 میده!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی