ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امتیاز بگیرید، پیشرفت کنید و رقبا را پشت سر بگذارید

در میان تمام بازی هایی که طی نیم قرن گذشته و فراتر از آن ساخته شده اند، برخی توانستند دنیا را متحول کنند. برخی بسیار پیچیده در ساختار و گیم پلی و برخی به شدت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

در میان تمام بازی هایی که طی نیم قرن گذشته و فراتر از آن ساخته شده اند، برخی توانستند دنیا را متحول کنند. برخی بسیار پیچیده در ساختار و گیم پلی و برخی به شدت ابتدایی و ساده، اما دلچسب و فراموش نشدنی. WarioWare یکی از آن ها بوده است.

بازی ای که فقط به دکمه A و چهار جهت نیازمند بود، نه هیچ چیز دیگر. با استفاده از این دکمه ها، باید مینی گیم های ساده را در کمترین زمان ممکن و بدون اشتباه انجام دهید. خبری از ماجراجویی های طولانی نیست و فرصتی هم برای فکر کردن به حرکت بعدی وجود ندارد، سریعا باید عمل کنید.

WarioWare الهام بخش بازی های بسیاری بوده که در ادامه مطلب برخی از آن ها را با یکدیگر مرور می کنیم.

Dumb Ways To Die 2

1

راه های احمقانه زیادی برای مردن وجود دارد. یکی از آن ها پریدن روی ریل و له شدن توسط قطارهای مترو است. شرکت متروی ملبورن، برای آگاهی دادن به شهروندان این شهر، از روش معکوس استفاده کرده. این روزها کمتر کسی به تابلوهای ایمنی توجه می کند و یک اپلیکیشن با چندین مینی گیم ساده می تواند در عین توهین آمیز بودن، تکان دهنده و عبرت آموز باشد. Dumb Ways to Die 2 اخیرا برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شد

Dumb Ways to Die 2: The Games

Dumb Ways to Die 2: The Games

سازنده: Metro Trains Melbourne Pty Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 35.9 مگابایت زبان:

Badass Free

2

Badass Free، یک بازی رایگان برای اندروید و iOS است (Free در انتهای نام اشاره ای به وجود دو نسخه رایگان و پولی ندارد). این عنوان نسبت به Dumb Ways to Die شباهت بیشتری به WarioWare دارد و چالش های بسیاری پیش روی تان می گذارد. خشونت فانتزی خاص خود را دارد و همانند آنچه پیش از این گفتیم، سرعت عمل در آن حرف اول را می زند. اگر قابلیت های فریمیوم بازی اذیت تان نکند برای مدت کوتاهی احتمالا از بازی لذت بسیاری خواهید برد.

Badass Free

Badass Free

سازنده: Vox Verbi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 50.8 مگابایت زبان:

Mini Mix Mayhem

3

عاشق بازی های گرافیکی هستید؟ این بازی را فراموش کنید. اما اگر دنبال تفریحی بی پایان و لذت بخش می گردید این عنوان بهترین نوستالژی ها را همراه با جلوه های بصری متفاوت به نمایش می گذارد. حتی می توانید بازی را به صورت دو نفره آفلاین انجام دهید و رقابت تان را ثبت کنید. این عنوان به رایگان روی هر دو پلتفرم گوگل پلی و اپ استور در دسترس است.

Mini Mix Mayhem

Mini Mix Mayhem

سازنده: Chris Burt-Brown قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 6.6 مگابایت زبان:

McPixel

4

بالاتر در مورد بازی هایی با گرافیک ضعیف گفتیم و McPixel هم یکی دیگر از آن هاست. اما این بازی ذاتا برآمده از ذهنی مریض است. همه چیز در McPixel عجیب و غریب دنبال می شود و هیچ چیز معقولانه ای در چالش هایش وجود ندارد. البته درست است که گرافیک تکنیکی قدرتمندی ندارد اما گرافیک هنری بازی بسیار زیباست.

McPixel

McPixel

سازنده: Sos قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 22.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • جیم
    جیم | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    خود WarioWare رو سرچ کنید و ب همراه شبیه ساز گیم بوی ادونس دان کنید
    توپه توپه

  • محسن
    محسن | ۹ دی ۱۳۹۳

    تمام بازیهاییرو ک اینجا گفتین وقتی میری از گوگل پلی دانلودش کنی
    نوشته برای کشور شما در دسترس نیست

  • حسين
    حسين | ۸ دی ۱۳۹۳

    ممنون بابت بازی ها . Dump Ways To Die 2 رو بازی کردم خیلی باحاله ! کلا یک تنوع هست برام نسبت به بازی های دیگه ! باقی شون هم حتما امتحان خواهم کرد ... از Running ها خسته شدم !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی