ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلم ‘مصاحبه’ اکنون از طریق آیتونز نیز در دسترس است

روز ۲۵ دسامبر روز رسمی اکران فیلم جدید سونی پیکچرز (The Interview) در سینماها بود. اما در پی هک این شرکت و تهدید هکرها، سونی پس از لغو برنامه های رسمی عرضه فیلم، تصمیم به ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۸ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۰

روز ۲۵ دسامبر روز رسمی اکران فیلم جدید سونی پیکچرز (The Interview) در سینماها بود. اما در پی هک این شرکت و تهدید هکرها، سونی پس از لغو برنامه های رسمی عرضه فیلم، تصمیم به ارائه آن به صورت آنلاین گرفت.

در روزهای گذشته و در بحبوحه درخواست های سونی از شرکت های بزرگ برای پخش فیلم The Interview به صورت آنلاین، اپل از پخش آن در شبکه خود سر باز زد. اما ظاهرا اوضاع تغییر کرده و اپل امروز اقدام به عرضه این فیلم در آیتونز کرده است.

سونی از حدود پنج روز پیش با کمک گوگل و مایکروسافت، از طریق یوتوب، گوگل پلی و Xbox Video نسبت به کرایه و فروش فیلمش اقدام کرد. این فیلم در تمامی این شبکه ها با ۶ دلار برای کرایه و ۱۵ دلار برای خرید عرضه شد.

همچنین سونی اعلام کرد که طی تعطیلات آخر هفته گذشته توانسته رکورد فروشی ۱۵ میلیون دلاری از اکران آنلاین این فیلم کمدی مذبور به جای گذارد که حاصل بیش از ۲ دومیلیون بار کرایه یا فروش فیلم بوده است.

اکنون اما این فیلم در آیتونز اپل نیز در دسترس است تا کاربران پلتفرم این شرکت نیز بتوانند از طریق ابزارهای خود نسبت به اجاره یا خرید آن اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • ali
    ali | ۹ دی ۱۳۹۳

    این فیلم بهم ثابت کرد که نباید انقد به طنزای ضعیف و سخیف داخلی خرده گرفت چون هالیوودم کلی از اینا میسازه!نیمه اول فیلم خوبه اما نیمه دوم فیلم از اخراجیها هم ضعیفتره :))))

  • ramtin
    ramtin | ۹ دی ۱۳۹۳

    فیلمش عالیه . دمشون گرم که موجبات خنده مارو فراهم میکنن . انتخاب بازیگر ها هم واقعا عالی بود . خیلی لذت بردم . امیدوارم بازم از این کمدی های جالب ساخته بشه

  • shemd
    shemd | ۹ دی ۱۳۹۳

    بازم سونیییی،، جوون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی