ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکرهای تخم مرغی سامسونگ با قابلیت پخش صدای 360 درجه

اگرچه هنوز تا نمایشگاه CES چند روزی فاصله داریم، ولی این مساله سامسونگ را از معرفی دو اسپیکر جالب تخم مرغ مانند باز نداشته است. WAM7500 و WAM6500 به گونه ای زیبا و خاص طراحی شده اند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

اگرچه هنوز تا نمایشگاه CES چند روزی فاصله داریم، ولی این مساله سامسونگ را از معرفی دو اسپیکر جالب تخم مرغ مانند باز نداشته است. WAM7500 و WAM6500 به گونه ای زیبا و خاص طراحی شده اند که گویی از فیلم 2001: A Space Odyssey آمده اند. به گفته کمپانی کره ای کیفیت صدا در این محصول به لطف فناوری های جدید tuning، بی نظیر است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اطلاعات دقیقی از خصوصیات این دستگاه منتشر نشده و به احتمال بسیار زیاد برای دریافتن تمام مشخصات این محصول باید تا نمایشگاه لاس وگاس منتظر بمانیم. ولی بنا به گفته ی سامسونگ، این اسپیکرهای تخم مرغی می توانند صدا را به شکل 360 درجه پخش کنند و همچنان بهترین بالانس بین صدای زیر و صدای باس (بم) را داشته باشند.

Table_Top_WAM7500-473x480

از بین این دو مدل، WAM7500 اندگی بزرگتر بوده و برای استفاده در سیستم های دسکتاپ قابل استفاده است در حالی که مدل WAM6500 در اندازه ی کوچکتر، امکان استفاده به شکل قابل حمل را داراست و با این پیش فرض، احتمال می رود مدل دوم برای زمانی که شما در محیط بیرون از آن استفاده خواهید نمود مجهز به باتری شده باشد.

WAM6500

هر کدام از این دو مدل اسپیکر قابلیت اتصال به تلویزیون ها، تلفن های هوشمند و سایر وسایل را دارا هستند. همانگونه که قبلا گفتیم، سامسونگ هنوز اطلاعات کاملا دقیقی را ارائه نکرده ولی حدس می زنیم امکان دسترسی به اتصال بی سیم حداقل در مدل قابل حمل یعنی WAM6500 وجود خواهد داشت.

نمونه ای از Soundbarهای خمیده سامسونگ به همراه تلویزیون خمیده این کمپانی
نمونه ای از Soundbar های خمیده سامسونگ به همراه تلویزیون خمیده این کمپانی

این محصول قوس دار و تخم مرغی تنها پخش کننده های صدای عجیب و غریب امسال نبودند، سامسونگ همچنین نمونه های دیگری از اسپیکرهای Soundbar (که در سینماهای خانگی استفاده می شوند) خمیده ی خود را نیز با کد 8500 به CES خواهد آورد. مدل های مذکور در کنار تلویزیون های خمیده ی 47 تا 78 اینچی تا 9.1 کانال صدا را برای شما به ارمغان می آورند.

هنوز در خصوص قیمت و زمان عرضه ی این محصول هیچ سخنی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • نرگس
    نرگس | ۹ دی ۱۳۹۳

    ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻪ
    ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺻﺪﺍﺵ ﺩﺭ ﭼﻪ ﺣﺪﯾﻪ
    ﻣﺮﺳﯽ
    ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﺩﯾﺠﯿﺎﺗﻮ
    ﻭ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﮔﺎﻥ ﻭ ﻣﺘﺮﺟﻤﺎﻥ ﺧﻮﺑﺸﻭﻥ

  • behzadasg2
    behzadasg2 | ۹ دی ۱۳۹۳

    جالبه تو مطلب آبفون همه 6 داشتند الان همه سامسونگ دارند !!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی