ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین ۳ بعدی

بنچمارک An Tu Tu محتوی دعوت نامه های احتمالی HTC را تأیید می کند

روز گذشته در دیجیاتو در رابطه با دعوت نامه های اچ تی سی برای نمایشگاه CES صحبت کردیم. یکی از منابعی که به این دعوت نامه ها دسترسی پیدا کرده بود گمانه زنی هایی را در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

روز گذشته در دیجیاتو در رابطه با دعوت نامه های اچ تی سی برای نمایشگاه CES صحبت کردیم. یکی از منابعی که به این دعوت نامه ها دسترسی پیدا کرده بود گمانه زنی هایی را در رابطه با اسمارت فون جدید پرچمدار این کمپانی و امکانات احتمالی آن مطرح کرد.

حال که تصویر مبهمی در دعوت نامه ها از Hima (یا همان M9) لو رفته است شاید مهم ترین بخش معما مشخصات این اسمارت فون باشد که هنوز در هاله ای از ابهام وجود دارد و نمی توان با اطمینان در رابطه با آن سخن گفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما امروز اطلاعاتی در سایت بنچمارک An Tu Tu منتشر شد که بخش زیادی از داده هایی که تاکنون در مورد این اسمارت فون به گوش می رسید را تأیید می کند و تنها تناقضی که در رابطه با آن چشم می خورد و شاید باعث ناامیدی بسیاری از مشتاقان M9 شود نمایشگر 5 اینچی آن با رزلوشن 1080x1920 است.

بنچمارک An Tu Tu

پیشتر تصور می شد که نمایشگر M9 رزلوشنی برابر با 1440x2560 داشته و از نوع QHD باشد که انتشار این خبر می تواند نشان از خوش بینی بیش از اندازه ما نسبت به تلفن هوشمند جدید اچ تی سی باشد.

براساس داده های به دست آمده از پایگاه داده سایت بنچمارک An Tu Tu در این اسمارت فون از یک پردازنده اسنپدراگون 810 و پردازشگر گرافیکی Adreno 430 بهره گرفته شده است.

یکی از شایعاتی که بسیاری از تأییدش توسط اطلاعات سایت مذکور خوشحال می شوند دوربین های عقب و جلوی تعبیه شده روی بدنه آن است.

طبق شایعات و البته داده هایی که در این سایت وجود دارد یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی در قسمت عقب و یک دوربین 13 مگاپیکسلی هم در قسمت جلوی این اسمارت فون وجود خواهد داشت.

رم 3 گیگابایتی یکی دیگر از اطلاعات تأیید شده در مورد M9 است و ظاهرا این محصول از نسخه 5.1 اندروید بهره می برد.

روشن است که اگر اچ تی سی تصمیم بگیرد از نمایشگر 5 اینچی 1080X1920 پیکسل استفاده کند متحمل ریسک بزرگی خواهد شد. بخشی از مشکل کمپانی سازنده این محصول آن است که با چرخه تولید فعلی اش، طولی نخواهد کشید که با عرضه یک تلفن هوشمند جدیدتر، امکانات در نظر گرفته شده برای M9 جذابیت خود را از دست خواهد داد.

باید بگوییم که اطلاعات منتشر شده توسط سایت An Tu Tu احتمالا مرتبط به یک نمونه اولیه از M9 باشد و بعید نیست که نسخه نهایی از یک نمایشگر QHD بهره گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • peyman
    peyman | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    واقعا عالیه و خیلی خوبه ک همون فول اچ دی هست فقط یکم رو رنگا ها و کنتراستشون و... کار کنه
    تو m8 ک عالی بود واقعا میگم من به شخصه چشمم رنگ های واقعی رو بهتر می پسنده تا رنگ های دروغین سوپرآمولد .... سوپر آمولد اولش جذابیت داره ولی بعد. چند وقت کار کردن و دیدن عکسا ها تو کامپیوتر یا جاهای دیگه با رنگ اصلی متوجهه میشین ک گول خوردین اما Ips. ها اینجور نیستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی