ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اچ تی سی
تکنولوژی

پوستر CES شرکت HTC خبر از تلفن هوشمند دیزایر جدید می دهد

پیشتر در خبرها داشتیم که جانشین HTC One M8 با نام احتمالی هیما (M9) به زودی رونمایی خواهد شد و حال گزارشات حکایت از آن دارد که در نمایشگاه CES 2015 خبری از این اسمارت فون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

پیشتر در خبرها داشتیم که جانشین HTC One M8 با نام احتمالی هیما (M9) به زودی رونمایی خواهد شد و حال گزارشات حکایت از آن دارد که در نمایشگاه CES 2015 خبری از این اسمارت فون نخواهد بود.

کمپانی اچ تی سی همانطور که قبلا گفته شد دعوت نامه های یک رخداد خبری خاص را ارسال کرده بود که طبق گزارشات مربوط به رونمایی این پرچمدار در پنجم ژانویه (یعنی 6 روز دیگر) در لاس وگاس می شد و حتی بنچمارک لو رفته در سایت An Tu Tu هم رونمایی قریب الوقوع این تلفن هوشمند را تأیید می کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حال خبرها حکایت از آن دارد که چشم مشتاقان به جمال M9 روشن نخواهد شد. از سوی دیگر، اچ تی سی تیزر جدیدی با شعار «Always Desire more» منتشر کرده که به وضوح نشان می دهد یک یا چند اسمارت فون جدید دیگر از سری دیزایر در راه است.

َAlways Desire More

اگر به یاد داشته باشید دو مدل HTC One و HTC One M8 در CES رونمایی نشدند و به همین دلیل جای هیچگونه تعجب نخواهد بود اگر M9 هم به چنین سرنوشتی دچار شود.

ممکن است که اچ تی سی بخواهد پرچمدار جدید خود به نام M9 را در مراسم جداگانه دیگری رونمایی کرده و پوشش خبری جداگانه ای را برای آن در نظر بگیرد، در هر صورت باید منتظر ماند و دید.

بنابراین با در نظر داشتن تیزر جدیدی که به تازگی از سوی کمپانی مذکور منتشر شده است انتظار می رود که یک یا چند مدل جدید از سری Desire در نمایشگاه CES رونمایی شود.

یکی از مدل های احتمالی می تواند تلفن همراه میان رده اچ تی سی به نام A-12 باشد که چندی پیش عکس های آن لو رفت و طبق گمانه زنی ها مجهز به چیپست Snapdragon 410 و نمایشگر 4.7 اینچی با رزلوشن 720p است.

مابقی امکانات این گوشی شامل رم یک گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و باتری 2100 میلی آمپر ساعتی بوده و نسخه کیت کت اندروید و رابط کاربری Sense هم از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای آن خواهد بود.

گفته می شود که اسمارت فون A12 توسط اپراتورهای AT&T، T-Mobile، Sprint و Verizon Wireless در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • مصطفی عباسی
    مصطفی عباسی | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    m9 مطمئنا یه شاهکار خواهد بود بی صبرانه منتظرشم.

  • El_Carabo
    El_Carabo | ۹ دی ۱۳۹۳

    اگه زودتر میداد بیرون با این سخت افزاری که داره بازار رو تصاحب میکرد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی