ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از نمایشگرهای منحنی و مانیتورهای 4K عریض در CES رونمایی می‌کند

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، بخش تلویزیون ال جی برنامه های خاصی برای CES دارد. سال پیش رو برای این شرکت سالی متفاوت در این عرصه خواهد بود. در ابتدا از نمایشگر ال جی ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، بخش تلویزیون ال جی برنامه های خاصی برای CES دارد. سال پیش رو برای این شرکت سالی متفاوت در این عرصه خواهد بود.

در ابتدا از نمایشگر ال جی با نسبت تصویر 21:9 بشنوید که از تکنولوژی ای جدید برای نمایش روان تر تصاویر حین انجام بازی ها بهره می برد.

در توضیح قابلیت های این مدل که با نم 34UM67 معرفی شده -و تصویر آن را در بالا می بینید،- آمده: 'در این مدل، تصاویر روان و بدون از دست رفتن فریم های بازی و تجربه بسیار بهتر در هنگام انجام گیم ها، ضمانت می شود.'

در ادامه با دیجیاتو باشید.

شاید تصور کنید نسبت تصویر 21:9 اصلا در هیچ بازی ای پشتیبانی نمی شود اما در صورت داشتن این نمونه، می توانید بازی هایی مانند Battlefield 4 و WoW را در آن با این نسبت تصویر انجام دهید. از این نمونه دو مدل دیگر نیز با این نسبت تصویر در نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

ال جی همچنین از دو نمایشگر منحنی با نسبت تصویر 21:9 را در CES رونمایی خواهد کرد. مدل ۳۴ اینچی از صفحه نمایشی QHD بهره می برد که رزلوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ خواهد داشت و زاویه ۱۷۸ درجه را پوشش می دهد. این مدل طراحان، عکاسان و ویدئونگاران حرفه ای را هدف قرار داده است که نیاز به مانیتورهای اضافی به هنگام کار را حس می کنند. به همین منظور در آن از پورت Thunderbolt 2 نیز بهره گیری شده است.

lg2

در نهایت باید منتظر مدل DIgital Cinema که نمایشگری 4K است نیز باشیم. رزلوشن این مدل ۲۱۶۰×۴۰۹۶ است که حتی از استاندارد Ultra HD با زرلوشن ۲۰۱۶۰×۳۸۴۰ نیز فراتر رفته. با اینکه در این مدل از نسبت تصویر 21:9 خبری نیست اما به ادعای ال جی امکان نمایش ۹۹٫۵ درصد از رنگ های استاندارد ادوبی در آن وجود دارد که به معنی دقت بسیار بالا در نمایش رنگ ها به واقعی ترین شکل ممکن در 31MU97 است.

فعلا ال جی از جزئیات بیشتر و قیمت احتمالی این نمونه ها در زمان عرضه صحبتی نکرده اما طی روزهای آینده و در دوره نمایشگاه CES از این موارد نیز آگاهتان خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mahdi_Mozafarpour
    Mahdi_Mozafarpour | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    سلام دوستان
    منتظر نمایشگرهای TOSHIBA باشین
    3D بدون عینک

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    این یه فیفا یا پی اس روش بزنی جگرت حال بیاد خیلی خوبن این مانیتور های عریض الجی.

  • Ghazanfar Didindipour
    Ghazanfar Didindipour | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    "این مدل طراحان، عکاسان و ویدئونگاران حرفه ای را هدف قرار داده است"
    والا حرفه‌ای نیستم، ولی فتوشاپ با مانیتور با کیفیت خیلی تاثیر داره...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی