ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی بی خاصیت ها؛ جنگ سربازان مینیاتوری

بدون شک عرضه موتور گرافیکی یونیتی یکی از مهم ترین اتفاقات دنیای بازی ها بود. نسخه رایگان این موتور قدرتمند با ارائه امکاناتی کامل، در جلب نظر بازی سازان سراسر دنیا موفق بوده و تاکنون آثار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

بدون شک عرضه موتور گرافیکی یونیتی یکی از مهم ترین اتفاقات دنیای بازی ها بود. نسخه رایگان این موتور قدرتمند با ارائه امکاناتی کامل، در جلب نظر بازی سازان سراسر دنیا موفق بوده و تاکنون آثار موفقی مثل Temple Run، Shadowgun و Monument Valley توسط آن ساخته شده اند.

بازی Pocket Troops عنوان اکشن آنلاینی است که توسط موتور گرافیکی یونیتی طراحی شده و آمده تا شما را با گیم پلی پر زد و خوردش حسابی سرگرم کند. پیش از پرداخت به المان های این عنوان، باید بگوییم که استودیو مدریک بازی را بومی سازه کرده و با نام «بی خاصیت ها» به انتشار رسانده است تا بازیکن های ایرانی بتوانند ماجراجویی فراموش نشدنی تر برای خود رقم بزنند.

44

در بازی Pocket Troops شما باید جوخه ای از سربازان بندانگشتی از 6 کلاس مختلف را جمع آوری کرده و به میدان مبارزه بفرستید. هر کدام از این سربازهای کوچک مهارت های خاصی دارند؛ مثلا یکی تک تیرانداز است و عالی در مبارزات از راه دور، و دیگری متخصص استفاده از چاقو در مبارزه های تن به تن.

Pocket Troops یک بازی آنلاین است بنابراین هدف شما در بازی، کنترل جوخه تان در مبارزه با جوخه حریف مقابل است تا جایی که تک تک سربازان طرف مقابلتان را از بین ببرید. با پیروزی در هر مبارزه یک Trophy به شما تعلق می گیرد و با کسب تجربه و پول قادرید سربازان تان را به سلاح های کشنده تر و مهارت های بیشتر مجهز کنید.

بی خاصیت ها

البته Pocket Troops یک اکشن محض نیست و مبارزات بازی از الگوی مبارزات Turn Based یا نوبتی پیروی می کنند. بنابراین نباید فقط چشم بسته شلیک کرده و برای تک تک حرکاتتان در بازی استراتژی مناسبی اتخاذ کنید. بیش از دوازده مرحله فوق العاده جذاب و پر زد و خورد در بخش داستانی بازی پیش روی شماست.

بنابراین باید با تکیه بر هوش و قدرت مدیریت خود آنها را پشت سر بگذارید. Pocket Troops با گرافیک زیبای سه بعدی اش برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده و برای سرگرمی آخر هفته یکی از بهترین انتخاب های ممکن به شمار می رود.

بی خاصیت ها

بی خاصیت ها

سازنده: Heyworks قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 532 / 154 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • hoseyndhp
    hoseyndhp | ۶ فروردین ۱۳۹۶

    دوستان من از بازار فارسی شده شو دانلود کردم ولی به گوگل پلی متصل نمیشه ،و یبار هم بازیم حذف شد دوباره نصب و باز از اول شروع کردم ،چیکار کنم که بشه به گوگل پلی متصل بشه ،لطفا راهنمایی کنید?

    • hoseyndhp
      hoseyndhp | ۶ فروردین ۱۳۹۶

      کسی نیست راهنمایی کنه ،یکی بگه چیکار کنم?

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • mohammad_safi
    mohammad_safi | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    تو وینفون معادلش tiny troops هست
    بازی زیبایی هست

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    بازی بسیار لذت بخشیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی