ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت های سری هلیوم Archos
موبایل

سه تبلت سری هلیوم Archos با قابلیت پشتیبانی از 4G عرضه خواهند شد

کمپانی فرانسوی Archos از ساخت سری جدید تبلت های خود با نام هلیوم و قابلیت پشتیبانی از استاندارد 4G خبر داد. این تبلت ها به ترتیب Archos 80b Helium 4G، Archos 70 Helium 4G و Archos 101 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

کمپانی فرانسوی Archos از ساخت سری جدید تبلت های خود با نام هلیوم و قابلیت پشتیبانی از استاندارد 4G خبر داد.

این تبلت ها به ترتیب Archos 80b Helium 4G، Archos 70 Helium 4G و Archos 101 Helium 4G نام داشته و در زمره محصولات میان رده قرار دارند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مدل نخست یک تبلت 7 اینچی با مشخصاتی نسبتا ضعیف است. رزلوشن نمایشگر آن برابر با 1024x600 IPS می باشد و از یک پردازنده 1.5 گیگاهرتزی چهار هسته ای MediaTek MT8732 بهره می برد.

یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول است.

از دیگر مشخصات این تبلت جدید می توان به دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی با فلاش LED و همچنین یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی در قسمت جلو اشاره نمود که برای برقراری تماس های تصویری به کار می آید.

باتری این مجصول از نوع 2500 میلی آمپر ساعتی است و از نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید موسوم به کیت کت بهره می برد. این تبلت همچنین از دو سیم کارت پشتیبانی می کند که این امکان برای یک تبلت می تواند بیش از اندازه جالب توجه باشد.

چیپست دو محصول دیگر نیز تقریبا یکی است اما Archos 80b Helium 4G دارای یک نمایشگر بزرگ تر 8 اینچی با رزلوشن 1280x800 پیکسل است.

مدل 101 دارای یک نمایشگر 10.1 اینچی است و رزولوشنی برابر با 1280x800 پیکسل دارد. این تبلت 10 اینچی دوربین های بهتری هم در قیاس با مدل کوچک تر دارد: یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی در قسمت عقب و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن خودنمایی می کند.

ظرفیت باتری این محصول نیز متفاوت است. مدل 8 اینچی دارای یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی است در حالی که در مدل 10 اینچی از یک باتری غول پیکر 6500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته شده است.

تبلت های سری هلیوم کمپانی Archos در زمره پرچمداران قرار ندارند اما پشتیبانی از استاندارد سریع 4G در تبلت های میان رده ای مانند این سری می تواند امکانی جذاب برای کاربران باشد.

اما عرضه این سه مجصول از سوی Archos می تواند خبر بسیار خوبی برای خریداران باشد. قیمت تبلت های سری هلیوم هنوز هم مشخص نشده و جزئیات مربوط به زمان رونمایی آنها نیز همچنان نامعلوم است اما تردیدی نیست که در نمایشگاه CES 2015 قطعا چشم مان به جمال آنها روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • farid
    farid | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    تبلت فقط ipad air 2

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی