ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روز رسانی نامناسب در کدهای بینگ عامل اختلال این موتور جستجو بود

یک منبع آگاه به رویترز اعلام کرده است که یک به روز رسانی نامطلوب در کدهای موتور جستجوی بینگ از مایکروسافت، سبب گشته تا این جستجوگر و همینطور خدمات جستجوی یاهو برای بازه زمانی کوتاهی از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

یک منبع آگاه به رویترز اعلام کرده است که یک به روز رسانی نامطلوب در کدهای موتور جستجوی بینگ از مایکروسافت، سبب گشته تا این جستجوگر و همینطور خدمات جستجوی یاهو برای بازه زمانی کوتاهی از دسترس خارج شده و در سرویس دهی دچار اختلال گردند.

بعد از اجرای کدهای جدید و به روز شده بینگ، مشخص گشت که در آنها اشکالاتی جدی وجود دارد و همین موضوع سبب شد تا سرورهای مرتبط به آن دچار کرش شوند. مهندسین مایکروسافت تلاش کردند تا نسخه هایی از کدهای پیشین که به صورت پشتیبان تهیه شده بودند را جایگزین نمایند که این عملیات هم موفقیت آمیز نبود و در نهایت مهندسین تصمیم گرفتند سرورهای مشکل دار شده را به صورت کامل شات داون کرده و آنها را به شرایط مطلوب بازگردانند.

اشکال پیش آمده باعث شد تا یاهو نیز در ارائه ی خدمات جستجو به کاربرانش دچار مشکل گردد، این شرکت طی قراردادی ۱۰ ساله که در ۲۰۱۰ با مایکروسافت منعقد نموده  از موتور جستجوی بینگ جهت ارائه سرویس های جستجو بهره می گیرد.

مایکروسافت حاضر نشده تا کنون در رابطه با این موضوع توضیحی را ارائه نماید اما تائید کرده که صبح امروز برخی از کاربران این شرکت احتمالاً در استفاده از خدمات جستجویش با مشکل مواجه بوده اند که البته این مسئله همکنون رفع شده است.

منبعی که اطلاعات مذکور را به رویترز داده احتمال هر گونه حمله به سرورهای مرتبط به بینگ را رد کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی