ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی eFun نوت بوک های هیبریدی جدید خود موسوم به Nextbook را معرفی کرد

eFun شرکتی هنگ کنگ-تایوانی درست در آستانه شروع CES از چندین مدل نوت بوک های ویندوزی و هیبریدی (دوگانه) خود موسوم به نکست بوک (Nextbook) پرده برداشت. نوت بوک های تحت ویندوز 8.1 این شرکت ...

احسان سلطانی آزاد
نوشته شده توسط احسان سلطانی آزاد | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

eFun شرکتی هنگ کنگ-تایوانی درست در آستانه شروع CES از چندین مدل نوت بوک های ویندوزی و هیبریدی (دوگانه) خود موسوم به نکست بوک (Nextbook) پرده برداشت. نوت بوک های تحت ویندوز 8.1 این شرکت با پردازنده های Intel Atom Quad Core به همراه صفحه های نمایش با سایزهای متوع عرضه خواهند شد. این نوت بوک ها به زودی در نمایشگاه CES پیش رو در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

نوک بوک 10.1 اینچی این شرکت 229 دلار قیمت گذاری شده، درحالی که نوت بوک 11.6 اینچی قیمتی معادل 249 داشته و برای سایز 12.5 اینچی باید 279 دلار پرداخت شود. قابل توجه است که تمامی این نوت بوک ها به لحاظ سخت افزاری هیبرید بوده و قابلیت تبدیل از نوت بوک به تبلت را دارا هستند. تمامی این دستگاه ها با پورت USB عرضه شده و حافظه داخلی آن ها 32 تا 64 گیگابایت اعلام شده است. البته این مقدار حافظه ذخیره سازی با استفاده از microSD قابل ارتقا خواهد بود. برای تمام این دستگاه ها نیز 2 گیگابایت حافظه رم درنظر گرفته شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما درمورد مدل 10.1 اینچی قضیه کمی فرق دارد. این کوچک ترین عضو خانواده eFun به همراه بسته هایی رایگان از طرف مایکروسافت عرضه خواهد شد. یک سال اشتراک مایکروسافت آفیس 365 نسخه Personal به همراه 1 ترابایت فضای ذخیره سازی OneDrive و 60 دقیقه مکالمه رایگان بین المللی با اسکایپ در هر ماه، امکاناتی هستند که درصورت خرید این دستگاه به کاربر تعلق خواهند گرفت.

eFun_Android-Nextbook-2-in-1

شرکت eFun برای بدست آوردن همه جانبه بازار، دست به کار شده و از تبلت های اندرویدی خود نیز پرده برداری کرده است. سایز نمایشگر این تبلت ها از 8 اینچ شروع گشته و قیمت 129 دلار برای آن درنظر گرفته شده است.  تبلت 8 اینچی دیگری نیز با چیپست اسنپدراگون به همراه قابلیت LTE عرضه شده و کاربر باید بودجه خود را برای بدست آوردنش تا 199 دلار بالا ببرد. هردوی این دستگاه های 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 عرضه گشته و حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت به همراه حافظه رم 1 گیگابایتی برای آن ها درنظر گرفته شده است.

اما دوستداران تبلت های اندرویدی به همراه کیبورد نیز بی نصیب نمانده اند. چرا که eFun برای آن ها چندین مدل به همراه کیبورد و چیپست اسنپدراگون از کوالکام درنظر گرفته است. این تبلت های هیبریدی با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه گشته و 1 گیگابایت حافظه رم آن ها را همراهی می کند. از دیگر امکانات این تبلت ها می توان به دو دوربین 2 مگاپیکسلی برای قسمت های جلو و عقب دستگاه به همراه قابلیت پشتیبانی از LTE اشاره کرد.
eFun قیمت گذاری خود برای این مدل های اندرویدی را نیز اعلام کرده. کوچک ترین این تبلت ها، با سایز 10.1 اینچی 229 دلار قیمت داشته و نسخه 11.6 اینچی نیز 249 دلار ارزش گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • YaYa
    YaYa | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    این بره اینجا نابود میشه ....بیایید دست به دست هم دهیم این گوسفند رو به جایگاهی که لایقشه برسونیم ...داره استعدادش از بین میره گوسفند ....

  • کارگردان
    کارگردان | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    دستگاه جالبیه همچنین اسم کمپانیش...
    اگه elearning میشه آموزش الکترونیکی پس efun چه معنی میده؟؟
    (:

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    درباره طراحی Modern UI یا همون مترو گرچه قدیمیه ولی ارزش زیادی داره

    http://www.pixeler.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%D9%85/

  • Emiliano
    Emiliano | ۱۳ دی ۱۳۹۳

    شرکت های تایوانی و هنگ کنگی با کیفیتن شاید به خاطر اینکه تا همی اواخر مستعمره انگلیس بودن البته هنگ کنگ

    • سهیل
      سهیل | ۱۳ دی ۱۳۹۳

      تایوان هم مستعمره ژاپن بوده و مهمترین دلیل رشد شدید تکنولوژیکش همین بوده. بعد هم که رابطه دوستانه با آمریکا برقرار کرد.

      • Divan Greedy
        Divan Greedy | ۱۳ دی ۱۳۹۳

        تایوان مستعمره چین بوده و هست و الانم به عنوان یه کشور مستقل نمی شمارنش / الان بزن چند تا کشور وجود داره ، می گه ۱۲۵ به جز تایوان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی