ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در تاریخ 1 ژانویه 8.4 میلیون کاربر همزمان در استیم آنلاین بودند

در اولین روز سال 2015، رکورد جدیدی برای استیم، پلتفرم اصلی پی سی گیمرها، به ثبت رسید. بر اساس بخش "آمار بازی و بازیکنان" این سرویس، در تاریخ 1 ژانویه، بیش از 8 میلیون کاربر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۰

در اولین روز سال 2015، رکورد جدیدی برای استیم، پلتفرم اصلی پی سی گیمرها، به ثبت رسید. بر اساس بخش "آمار بازی و بازیکنان" این سرویس، در تاریخ 1 ژانویه، بیش از 8 میلیون کاربر همزمان آنلاین بودند.

در 28 دسامبر، 8357541 میلیون کاربر آنلاین بودند تا از ویژگی های ارائه شده توسط Valve بهره مند شوند. طی 11 روز گذشته، استیم و Valve میزبان حراجی بسیار بزرگی بودند، بنابراین حجوم کاربران به شبکه قابل انتظار است.

اما این عدد در 1 ژانویه به 8466190 رسید که چنین اتفاقی برای اولین بار در تاریخ این شبکه رخ داده است. بیشترین بازی های انجام شده در طول این روز دوتا 2، کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو، تیم فورترس 2، فوتبال منیجر 15 و اسکایریم بودند.

حراج بزرگ زمستانه استیم شب گذشته به پایان رسید. چند ماه پیش نیز خواندیم که تعداد کاربران فعال این شبکه از مرز 100 میلیون گذشته است. با وجود رشد غیرقابل کنترل استیم، بعید نیست که تا چند سال دیگر، فروش بازی ها روی پی سی به کنسول ها بسیار نزدیک شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • محمد طیبی
    محمد طیبی | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    لولز :دي

  • فرخ
    فرخ | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    استیم عالیه ولی حیف که تو هر منطقه ای نمیشه همه بازیها رو داشت و خریداری کرد. مثلاً GTA V رو نمیشه خریدو...

    کار رو برای دوستداران بازیهای کامپیوتری خیلی راحت کرده. البته سرعت اینترنتت هم بهتره از یک مگابایت به بالا باشه. بازیهای اصل هر موقع به روزرسانی داشتن راحت دانلود و نصب میشن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی