ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Huawei
موبایل

هوآوی در سال ۲۰۱۴ درآمدی ۴۶ میلیارد دلاری داشته است

علی رغم اینکه هوآوی نتوانسته است هدف فروش ۸۰ میلیون عدد تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۴ را برآورده نماید اما ظاهراً بازهم این کمپانی شاهد رشد درآمدی ۱۵ درصدی بوده و سقف درآمدش در سال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

علی رغم اینکه هوآوی نتوانسته است هدف فروش ۸۰ میلیون عدد تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۴ را برآورده نماید اما ظاهراً بازهم این کمپانی شاهد رشد درآمدی ۱۵ درصدی بوده و سقف درآمدش در سال میلادی گذشته به ۴۶ میلیارد دلار رسیده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت مورد بحث یکی از برندهای چینی فعال در زمینه ی تلفن های هوشمند است که همانند سایر کمپانی های هموطنش به یکباره دچار رشدی انفجاری و موفق در زمینه ی فروش موبایل گشته و اکنون اطلاعات منتشر شده بر روی وب سایت هوآوی از جانب مدیرعامل آن یعنی Ken Hu خبر از رشد قابل توجه درآمد آن در سال ۲۰۱۴ می دهند.

این کمپانی امیدوار است بتواند تا سال ۲۰۱۸ به درآمد حاصل از فروش ۷۰ میلیارد دلاری دست پیدا کند. برای رسیدن به این هدف لازم است درآمد هوآوی هر سال افزایشی ۱۰ درصدی به همراه داشته باشد، که البته آنها حداقل در سال گذشته توانسته اند میزان رشدی بیشتر از آنچه در الگوی مورد نظرشان پیش بینی شده را تجربه نماید. لذا فعلاً به نظر می رسد هدف تعیین شده برای ۲۰۱۸ چندان دور از تصور باشد.

طبق اطلاعاتی که ماه پیش منتشر شد مشخص گشت که فروش تلفن های هوشمند هوآوی در سال گذشته رشدی ۳۳ درصدی داشته اند و این برند موفق چینی توانسته ۷۵ میلیون عدد موبایل را تا پایان سال تولید و به بازار عرضه نماید که همین امر سبب شد آنها به سومین تولید کننده ی موبایل در جهان بدل شوند. در این عرصه سامسونگ و اپل پله های بالای سر هوآوی را در دست دارند و البته شیائومی نیز با اندکی اختلاف در پشت سر این شرکت قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • jumong
    jumong | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    بی شخصیتهای زیادی دیدم که گلکسی و ایفون و... دارن و ماشین مدل بالا سوار میشن.
    باشخصیتهی زیادی هم دیدم که هواوی برمیدارن.
    کلا شخصیت ربطی به گوشی و ماشین و لباس نیست. شخصیت توی رفتار و مرام و دل آدماست و کسانی که شخصیت آدمارو به گوشی و ماشین و لباسشون میبینن کمبود شخصیتی دارن.

  • amirr
    amirr | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    از هواوی راضیم. تاحالا خودم دوتا گوشی ازش گرفتم از هر دو هم راضیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی