ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Omate دو ساعت هوشمند جدید را معرفی کرد

ساعت های هوشمند کم کم در حال رواج پیدا کردن در بین مردم بوده و این در حالیست که استقبال از مدل های دارای صفحه نمایش گرد بیشتر از سایر تولیدات بوده است. کپمانی Omate نیز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

ساعت های هوشمند کم کم در حال رواج پیدا کردن در بین مردم بوده و این در حالیست که استقبال از مدل های دارای صفحه نمایش گرد بیشتر از سایر تولیدات بوده است. کپمانی Omate نیز دو نمونه جدید به نام های Racer و Roma معرفی نموده که هر دو مدل از چیپست مدیا تک MT2502 استفاده می کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

متاسفانه هیچ کدام از این دو مدل از پلتفرم معمول ابزار های پوشیدنی که همان Android Wear باشد استفاده نکرده و Omate ترجیح داده از پلتفرم اختصاصی خود در این ساعت ها استفاده نماید. همچنین در مورد خصوصیات سخت افزاری این دو نمونه ی جدید، اطلاعی در دست نیست.

gsmarena_002

ساعت هوشمند Omate Racer اولین ساعت از سمت راست در تصویر فوق بوده و امکان پیش خرید آن نیز از فردا تا 15 ژانویه با قیمتی معادل 100 دلار فراهم است. پس از این مدت محدود، قیمت این محصول به 130 دلار افزایش پیدا خواهد کرد و انتظار می رود تحویل آن نیز تا اواخر فوریه به طول انجامد. از جایی که Omate با Richline نیز قرارداد دارد، ساعت های هوشمند تا ماه مارس در فروشگاه های ایالات متحده و انگلستان نیز موجود خواهند شد.

دومین ساعت از سمت راست نیز Roma نام دارد. از آنجایی که این محصولات از پلتفرم اختصاصی خود سازنده بهره می برند، دارای تصویر پیش زمینه قابل تغییر و نشان دهنده نوتیفیکیشن ها بوده و قابلیت شناسایی فعالیت های ورزشی شما را نیز دارند اما احتمال بروز رسانی این پلتفرم در آینده بسیار کم است و از این جهت نمی توان آن را با اندروید پوشیدنی قیاس کرد.

چیپست کم مصرف این محصولات وعده عمر باتری یک هفته ای را داده و به همراه سیم کارت، از نسل دوم ارتباطات نیز پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این دو ساعت از قابلیت ارتباط بلوتوث و وایرلس نیز بهره می برند.

دو مدل دیگر در تصویر فوق مدل های سال 2014 این کمپانی با نام های X با قیمت 130 دلار و Lutetia با قیمت 170 دلار هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    چیپست مدیا تک، سیستم عامل نامعلوم، صفحه نمایش نه چندان گرد (مثل ساعت موتورولا پایینش سیاهه)...
    به نظرم که چندان جالب نیستند...

  • تایسون
    تایسون | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    پیشنهاد میکنم عجالتا یه سر به سایت رولکس بزنید و مدلها را مشاهده کنید. فکر کنم انقد تحت تاثیر اون تیکه های بهشتی قرار بگیرید و لذت ببرید که این اسباب بازیا (ساعت های هوشمند) مثل یه شوخی بشه براتون و با ديدنشون اینجوری بهم نریزید.

    یک نمونه رولکس 30 هزار دلاری

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    ساعت خوشگلیه و میشه گفت قیمت مناسبی داره اما من که به ساعت علاقه ای ندارم برام مهم نیست اما هرچی بازار ابزار پوشیدنی شلوغتر بشه قیمت ها کمتر میشه و این برای افرادی که دوس دارن ساعت هوشمند رو با قیمت خوب بخرن عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی