ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی ۲۰۱۴ شیائومی منتشر شد: فروش ۶۱.۱ میلیون واحد در سال

موسس و مدیر عامل شرکت سازنده تلفن همراه هوشمند شیائومی، Lei Jun، روز گذشته خبر از فروش ۶۱.۱ میلیون واحدی محصولات این کمپانی در سال ۲۰۱۴ داد. برای درک پیشرفت این شرکت باید نگاهی به ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

موسس و مدیر عامل شرکت سازنده تلفن همراه هوشمند شیائومی، Lei Jun، روز گذشته خبر از فروش ۶۱.۱ میلیون واحدی محصولات این کمپانی در سال ۲۰۱۴ داد.

برای درک پیشرفت این شرکت باید نگاهی به گذشته داشته باشیم چرا که در سال گذشته شیائومی تنها توانست ۱۸.۷ میلیون واحد تلفن هوشمند به فروش برساند.

این یعنی رشد سالیانه شیائومی در این زمینه به عدد ۳۲۶ درصد رسیده و همچنین درآمد سال ۲۰۱۴ این شرکت رقم ۱۱.۹۷ میلیارد دلار بود که نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده که البته هیچ سخنی در رابطه با سود زده نشده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیر عامل شیائومی عنوان کرد که بسیاری از شرکت های سازنده تلفن هوشمند، در حال کپی استراتژی های این کمپانی هستند. شرکت های مذکور قصد دارند محصولات خود را با قیمت پایین و به جای فروشگاه های غیر، در بستر اینترنت عرضه کنند تا به این وسیله، به فروش خود سرعت ببخشند. شیائومی در حال حاضر به دلیل سرعت بالا در فروش محصولات خود به معروفیت نسبتا بالایی دست یافته است.

چندی پیش به اطلاع شما رساندیم که شیائومی توانسته با جذب سرمایه ۱ میلیارد دلاری جدید، خود را به یک شرکت ۴۵ میلیارد دلاری تبدیل کند. این رقم شیائومی را در جایگاه دومین شرکت خصوصی ثروتمند و ما بین Uber و فیسبوک قرار می دهد. این دو شرکت نیز به ترتیب از ۴۱ و ۵۰ میلیارد دلار سرمایه بهره می برند.

از زمان تاسیس شیائومی تنها چهار سال می گذرد و Lei Jun این شرکت را در سال ۲۰۱۰ پایه گذاری کرد. امروز هم چینی ها محصول جدید خود را با نام Redmi 2S معرفی کردند که جانشین نسل پیشین خود، Redmi 1S خواهد بود.

همانطور که ساعاتی پیش هم گفتیم، شایعات زیادی وجود دارد که شیائومی فبلت و پرچمدار جدید خود را هم به زودی معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • فردین
    فردین | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    شاید این جور شرکتا الآن بتونن پیشرفت داشته باشن اما چون سخت افزار با نرم افزارشون کاملا ناهماهنگه مشتری بعد اولین خرید دیگه رغبت نمی کنه بار دیگه سراغ این کمپانی بره چون تمام دوستان و فامیلام که می دونم برند چینی مثل میزو ، شیائومی ، هووآوی و ... گرفتن بعد تقریبا هفت یا هشت ماه به علت مشکلات نرم افزاری می خواستن گوشیاشون رو بفروشن

  • forough
    forough | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    این شیایومی که فقط Apple رو کپی پیست کرده یکم خلاقیت نداره بکشنمم هیچ وقت سراغ گوشی چینی نخواهم رفت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی