ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استفاده از تلفن های هوشمند به عنوان پدال گیتار با iRig 2

از حدود چهار سال پیش تا به امروز، IK Multimedia، نسخه های جدیدی از آداپتور گیتار iRig را برای تلفن های هوشمند و تبلت ها رونمایی کرده است. و امروز، در CES 2015، شاهد به روزرسانی جدیدی ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

از حدود چهار سال پیش تا به امروز، IK Multimedia، نسخه های جدیدی از آداپتور گیتار iRig را برای تلفن های هوشمند و تبلت ها رونمایی کرده است. و امروز، در CES 2015، شاهد به روزرسانی جدیدی برای این سری دیوایس ها هستیم.

هنوز هم امکان اتصال به iOS، مک و دستگاه های اندرویدی به لطف iRig وجود دارد، اما این بار، با بهره گیری از یک جک خروجی ۱.۴ اینچی، امکان استفاده از اپلیکیشن های این کمپانی، مانند AmpliTube، در کنار یک آمپ نیز فراهم شده است. به این معنی که شما می توانید از دیوایس تان، به عنوان بخشی از یک افکت استفاده کرده یا آن را به طور کامل جایگزین کنید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته، آوای پدال های جداگانه منحصر به فرد و شکست ناپذیر است اما این سیستم، راحتی کاربران را هدف قرار داده. از دیگر امکانات iRig 2 می توان به جک هدفون جهت جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای دیگر اعضا اشاره کرد.

این وسیله جانبی بی نظیر و کاربردی، طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ عرضه شده و هزینه ای معادل ۳۹.۹۹ دلار (یا ۲۹.۹۹ یورو) برای علاقه مندان در بر خواهد داشت.

Digiato-03---1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • sepehr
    sepehr | ۹ تیر ۱۳۹۴

    agha man mikham... key miarin??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی