ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با متفاوت ترین حسگر تناسب اندام دنیا آشنا شوید

دیگر مچ بندها یا سربندهای پایش تناسب اندام را فراموش کنید: اگر واقعا به دنبال یک ابزار پوشیدنی مبتکرانه هستید باید بگوییم که شرکت های سازنده این محصولات محل جدیدی را برای قرار دادن این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۰

دیگر مچ بندها یا سربندهای پایش تناسب اندام را فراموش کنید: اگر واقعا به دنبال یک ابزار پوشیدنی مبتکرانه هستید باید بگوییم که شرکت های سازنده این محصولات محل جدیدی را برای قرار دادن این ابزارها پیدا کرده اند.

احتمالا حدس آن را نمی زنید اما این جایگاه بطن چپ شما خواهد بود. این دستگاه مبتکرانه که AmpStrip نام دارد نخستین محصول مصرفی عرضه شده از سوی کمپانی FitLinxx است که از سال 1993 میلادی همراه با شرکای خود در این حوزه فعالیت داشته.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دستگاه ذکر شده عملکردی شبیه به یکی از قطعات حسگرهای سنجش ضربان قلب دارد که به بدن فرد متصل شده و نرخ ضربان قلب او را اندازه می گیرد.

به گفته استیون شوارتز مدیر بازاریابی FitLinxx، کمپانی تولید کننده برای بررسی و تست درستی عملکرد این محصول از دستگاه های کاردیوگرافی واقعی استفاده کرده است.

این کالا همچنین دارای نوعی سیستم شتاب سنج است که حرکات بدن فرد را اندازه گیری کرده و دمای بدن را نیز پایش می کند.

دستگاه AmoStrip برای استفاده 24 ساعته در 7 روز از هفته طراحی شده است و شناگران حرفه ای می توانند یکی از کاربران احتمالی آن باشند.

چسب این محصول طبق ارزیابی های انجام گرفته درست مانند باتری قابل شارژ دستگاه تا 7 روز دوام می آورد. در نهایت داده های گردآوری شده توسط آن از طریق بلوتوث برای یک اپلیکیشن اندرویدی یا برنامه مخصوص iOS ارسال می شود.

ampstrip_promo.0

طراحی این محصول شباهت زیادی به چسب های نیکوتینی دارد منتها حس استفاده از آن و ظاهر کلی اش به مراتب جذاب تر است و باید بگوییم که نمونه نهایی از مدل ابتدایی طراحی شده آن کوچک تر خواهد بود.

نسخه بتای این محصول تا ماه مارس یعنی حدودا اواسط اسفند ماه امسال رونمایی خواهد شد و تا تیر ماه سال آینده نیر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی