ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک دوربین فیلم برداری 4K با قابلیت HDR را معرفی کرد

این روزها دوربین های فیلم برداری 4K اکثرا در دستان حرفه ای ها مشاهده می شود. اگر می گویید که تلفن هوشمندتان قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K را دارد، حق با شماست. اما نکته ...

احسان سلطانی آزاد
نوشته شده توسط احسان سلطانی آزاد | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۲۳:۲۵

این روزها دوربین های فیلم برداری 4K اکثرا در دستان حرفه ای ها مشاهده می شود. اگر می گویید که تلفن هوشمندتان قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K را دارد، حق با شماست. اما نکته اینجاست که تا چند دقیقه قادر به فیلم برداری با این رزولوشن هستید؟ در طرف دیگر و در بازار دوربین های حرفه ای قضیه کمی متفاوت است.

اما این در بین خلا ارتقا دوربین های فیلم برداری خانگی یا Camcorder احساس می شد. پاناسونیک به عنوان پیشرو در این صنعت پیش قدم شده و دوربین های خانگی با امکان ضبط 4K را معرفی کرد.

اما این پایان ماجرا نیست. این شرکت کارت های دیگری هم در آستین برای ارائه دارد.

با دیجیاتو همراه باشید.

pana_2

در نمایشگاه CES امسال، پاناسونیک از دو دوربین فیلم برداری خانگی خود پرده برداشت. WX970 و WX870 قادر خواهند بود تا به ضبط فیلم با رزولوشن 4K پرداخته و تصاویری بسیار زنده را به همت لزرش گیر های فوق العاده ی خود تولید کنند. این دو دوربین می توانند تا با لنزهای قدرتمندشان تا 20 برابر تصاویر را بزرگنمایی کرده و از امکاناتی جانبی همچون Wi-Fi و NFC نیز برخوردارند.

اما داستان به همین جا ختم نمی شود. برای تولید تصاویری به مراتب بهتر از آن چه رقبا ارائه می دهند، پاناسونیک قابلیت HDR را به این دو دوربین افزوده است. قطعا نه با همان کارایی که سنسورهای کوچک تلفن های هوشمند قادر به انجامش هستند، بلکه بسیار فراتر و با کیفیت متمایز.

امکان دیگری که این شرکت به دوربین های خود افزوده نیز قابل توجه است. WX970 به همراه دولنز جداگانه عرضه شده. درحقیقت این دستگاه دو دوربین را درخود جای داده. دوربین دوم قادر است تا قابلیت تصویر در تصویر را به فیلم های خانگی اضافه کند.

اما دوربین WX870 از قابلیت فوق بی بهره است. ولی این دستگاه می تواند با استفاده از یک تلفن همراه امکان تصویر در تصویر را برای کاربر فراهم کرده که در نوع خود با ارزش است.

پاناسونیک WX970 را 1000 دلار قیمت گذاری کرده و رقم 900 دلار را نیز برای WX870 درنظر گرفته است.

Digiato-03---1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • Yamaha
    Yamaha | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    تو دوربین سونی رو بدجور ترجیح میدم هرچند پاناسونیک غوله.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی