ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک دستبند سلامتی در قالب ساعتی کلاسیک؛ Activité Pop از Withings معرفی شد

شرکت Withings چندین سال است که در زمینه ی تولید دست بند های سلامتی فعالیت دارد. این کمپانی کمی پیش تر دستبندی با عنوان Withings Activité معرفی نمود که ظاهری مشابه ساعت های کلاسیک داشت ولی در درون آن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۲۰

شرکت Withings چندین سال است که در زمینه ی تولید دست بند های سلامتی فعالیت دارد. این کمپانی کمی پیش تر دستبندی با عنوان Withings Activité معرفی نمود که ظاهری مشابه ساعت های کلاسیک داشت ولی در درون آن قابلیت هایی همانند دستبندهای هوشمند سلامتی گنجانده شده بود. البته خود این مدل به تنهایی کاری صورت نمی داد ولی کاربران می توانستند از طریق یک اپ ویژه ی پلتفرم iOS اطلاعات جمع آوری شده از طریق سنسورهای تعبیه گشته در این دست بند ساعت نما را مشاهده و یا به انجام تنظیمات مختلف بر روی آن بپردازند.

مزیت چنین شیوه ای در ارائه ی یک دسبتند سلامتی در این بود که به خاطر وجود یک صفحه ی آنالوگ کلاسیک ساعت مانند، عمر باتری به چیزی نزدیک ۸ ماه می رسید و از سوی دیگر کاربران نیازی به ارتقاش به صورت سخت افزاری و در بازه ی زمانی کوتاه نداشتند بلکه تنها اپلیکیشنش با الگوریتم ها و راهکارهای تازه آپدیت می گشت و قابلیت های جدیدی را به همراه می آورد.

نکته ی منفی محدودیت های دستبند مورد بحث هم این بود که شما حتی برای تنظیم زمان نیز می بایست دست به دامن موبایل و اپ مربوطه می شدید، البته نباید قیمت ۴۵۰ دلاری را نیز از قلم انداخت. اکنون Withings در CES 2015 و برای کسانی که قیمت نسبتاً بالای مدل Activité سبب می شد تا از آن صرفه نظر نمایند گزینه ی تازه ای با عنوان Activité Pop ارائه کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

صفحه مدل جدیداً رونمایی شده دقیقاً با مدل پیشین ۴۵۰ دلاری از نظر ظاهری یکسان است و هر دوی آنها یک ساعت آنالوگ نسبتاً بزرگ را در مقابل چشمان کاربر قرار می دهند. در گوشه ی پائین و سمت راست هم یک شمارشگر عقربه ای و آنالوگ دیگر وجود دارد که نشان می دهد شما چند گام رفته اید و یا به عبارت دیگر تعداد قدم هایی که در طول روز برداشته اید با هدفی که پیش تر تعیین کرده اید (تعیین تعداد گام های هدف مثلاً ده هزار قدم از طریق اپ موبایل صورت می گیرد) تا چه حد نزدیک شده است.

Activité Pop هم مانند مدل گرانترش هنوز ظاهری بسیار جذاب دارد و شرکت تولید کننده از تعبیه هرگونه دکمه ای بر روی بدنه صرفه نظر کرد و بازهم ترجیح داده تا بهره گیری از همه ی قابلیت ها را به گردن اپ موبایل که تنها بر اساس پلتفرم iOS ارائه گشته بیاندازد. ناگفته نماند Withings یک نسخه اندرویدی از اپلیکیشن خودش را هم قبلاً ارائه کرده ولی این نسخه از محصولات جدید فعلاً پشتیبانی به عمل نمی آورد. این دستبند برای ارتباط با آیفون از بلوتوث بهره می گیرد.

در صورتیکه در اپ موبایل منطقه زمانی خود را تغییر دهید ساعت آنالوک موجود بر روی دستبند به صورت خودکار تنظیم می شود و همچنین در آن یک موتور ویبراتور برای اعلام آلارم ها نیز در نظر گرفته شده است.

به دستبند مذکور می توانید فعالیت هایی مانند دویدن و یا شنا کردن را هم اطلاع دهید تا داده های مرتبط به آنها جمع آورری و در اپلیکیشن مربوطه لاگ شوند. Activité Pop به صورت خودکار قادر است به خواب رفتن کاربرش را تشخیص داده و چه فرد در خواب سنگین باشد و یا سبک، دیتای مرتبط به کیفیت خواب را جمع آوری نماید.

فراموش نکنید که این محصول تا عمق ۳۰ متری ضدآب است که البته این امکان در اکثر دستبندهای سلامتی امروزی در نظر گرفته می شود. گجت مورد بحث از یک باتری معمول در ساعتهای کلاسیک بهره می گیرد و می تواند تا هشت ماه بدون نیاز به تعویض آن کار کند.

Withings_Activit_-Pop_colors_HD-2040.0

اما تفاوت اصلی بین این مدل ارزان قیمت با مدلی که پیش تر با قیمت ۴۵۰ دلار معرفی شده بود در چیست؟ مدل گران تر با دو بند یکی از جنس چرم و یکی از جنس سیلیکون عرضه می شود و Pop تنها بندی سلیکونی دارد. Withings Activité دارای محافظ صفحه نمایش از جنس گوریلا گلس بوده و در سوئیس تولید شده ولی Activité Pop شیشه ای نسبتاً معمولی داشته و مشخصاً در کشوری به غیر از سوئیس که بزرگترین و مهم ترین ساعت سازان دنیا در آن جای دارند تولید گشته است.

Activité Pop در سه رنگ آبی، کرم و خاکستری عرضه می شود و با صرف ۲۰ دلار بیشتر می توانید بندی دلخواه را برای ان تهیه کنید. شرکت تولید کننده به کاربران وعده ی عرضه ی محدود مدل تازه وارد را از طریق وب سایت BestBuy.com و در روز پنجم ژانویه داده و فروشگاه ها از ماه مارس آن را به صورت عمومی به فروش خواهند رساند.

Pop-Close-up-cadran-Noire-BD-2040.0 Pop-Textures-Bleue-BD-2040.0 Pop-Textures-Sable-BD-2040.0

 

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • وحید
    وحید | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    من از یه همچین چیزی خیلی بیشتر خوشم میاد تا ساعتهای هوشمندی که با صفحه‌ی لمسی و سیستم‌عامل هستند. حس خیلی بهتری دارند به‌نظر من ...

    • وحید
      وحید | ۱۵ دی ۱۳۹۳

      قیمتش رو هم ذکر نکردید ...

      • وحید
        وحید | ۱۵ دی ۱۳۹۳

        گفتم بگم قیمتو شاید یه بنده‌خدایی بخواد بدونه! این قیمتش ۱۵۰ دلاره! یکی ازدوستان گفت ۴۵۰... ۴۵۰ مدل گرونترشه ...

    • ahmadreza.it
      ahmadreza.it | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

      منم مثل شما هستم و تجربه کار با این ساعت رو هم داشته ام حس جالبی داره
      هم این مدل هم مدل سوئیسی رو تو شوروم شرکت توسعه آرامش ایرانیان دیدم
      خیلی عالیه ان

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    از ظاهرش خوشم نیومد اما کامل زیاد شدن قدرت انتخاب به پایین اومدن قیمت کمک میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی