ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از کلاه Aspira Science برای مبتلایان به طاسی در CES 2015

ریزش مو و تاسی مشکلی است که این روزها گریبان گیر بسیاری شده و راهکارهای مختلفی برای حل آن از سوی جوامع پزشکی و حتی غیر علمی دنیا ارائه می شود که متأسفانه عموما اثربخشی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۲

ریزش مو و تاسی مشکلی است که این روزها گریبان گیر بسیاری شده و راهکارهای مختلفی برای حل آن از سوی جوامع پزشکی و حتی غیر علمی دنیا ارائه می شود که متأسفانه عموما اثربخشی شان موقتی است.

برخی افراد هم دردسرهای کاشت مو را به جان می خرند و راهی کلینیک های پزشکی می شوند تا با صرف هزینه ای نسبتا هنگفت این مشکل را برای همیشه از بین ببرند که غالبا نیز نتیجه بیش از اندازه مصنوعی به نظر می آید و به سادگی قابل تشخیص است.

حال شرکتی به نام Aspira Science اعلام کرده که راهکار این مشکل را یافته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در این رابطه بدانید.

این شرکت نوعی راهکار لیزری به نام iGrow را ارائه کرده است که از سوی اداره غذا و داروی آمریکا هم تأیید شده و طبق اعلام کمپانی سازنده، آقایان و خانم های مبتلا به کم مویی به ترتیب تا ماه های اوت و دسامبر سال جاری میلادی می توانند از آن استفاده کنند.

این لیزر با استفاده از نور درمانی سطح پایین کار می کند. در این روش از یک دستگاه لیزر که روی میزان مشخصی از انرژی و طول موج تنظیم شده است استفاده می شود.

در این راهکار هم از لیزرها می توان استفاده نمود و هم دستگاه های LED و البته لازم به ذکر است که برای مدت بیش از یک دهه است که این فناوری برای درمان بیماری های پوستی به کار گرفته می شود.

اثربخشی این روش روی رشد مو نخستین بار در دهه 1960 میلادی در آزمایشی که روی موش ها انجام گرفت کشف شد و در حال حاضر بیش از 100 مطالعه علمی روی آن صورت گرفته که همگی مفید بودن آن را تصدیق می کنند.

علاقمندان به استفاده از این دستگاه باید تا چهار مرتبه در هفته و هر بار 25 دقیقه از آن استفاده کنند. طبق پژوهش صورت گرفته استفاده مداوم از این دستگاه به مدت چهار ماه می تواند رشد مو در زنان را تا 37 درصد و در مردان معادل 35 درصد افزایش دهد.

هیچگونه تأثیر خطرنانک یا عوارض جانبی در استفاده از این دستگاه گزارش داده نشده است. ابعاد نمونه های ساخته شده از این محصول کمی کوچک است اما نکته خوشحال کننده آن است که این دستگاه با پشتوانه تحقیقات علمی در معرض دید عموم قرار داده شده که میتواند ادعای شرکت سازنده اش را تأیید کند.

اما قیمت این دستگاه لیزری چندان هم ارزان نیست و در حدود 695 دلار برای علاقمندان آب خواهد خورد. فروش محصول فوق از وبسایت هایی نظیر Drugstore.com آغاز می شود و در ادامه برخی از فروشگاه های سطح دنیا نیز آن را عرضه می کنند.

شاید قیمت تعیین شده برای آن بالا باشد اما 10 سال جوانتر شدن حتما ارزشش را دارد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • بهزاد
    بهزاد | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    چه ضمانتی برای نتیجه دادن هست؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    خوش به حال کچلا

  • خشایار
    خشایار | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    خیلی آینده تکنولوژی امیدوار کننده ست و نوید روزهای بهتر و راحت تری برای زندگی رو میده.
    امیدوارم کشور ما از این قافله عقب نمونه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی