ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کیف هوشمند HiSmart آشنا شوید

زمانی که موبایلتان در کیف قرار دارد و شخصی با شما تماس می گیرد، ساعت های هوشمند یکی از راه های پاسخ گویی به آن تماس است. اما Lepow، سازنده کیف HiSmart Pack ایده دیگری دارد: چه ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۴۵

زمانی که موبایلتان در کیف قرار دارد و شخصی با شما تماس می گیرد، ساعت های هوشمند یکی از راه های پاسخ گویی به آن تماس است. اما Lepow، سازنده کیف HiSmart Pack ایده دیگری دارد: چه اتفاقی رخ می دهد اگر کیف با تلفن همراه هوشمند هماهنگ باشد؟

کیف هوشمند HiSmart Pack ترکیبی از یک کوله پشتی و کیف دوشی ضد آب با جنس کرباس و بند چرمی است که در CES 2015 معرفی شده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

IMG_7356.0

به روی بند چرمی، یک چرخنده فلزی قرار دارد که می توان به وسیله آن تلفن هوشمند را کنترل کرد. اگر شما موبایل خود را به وسیله بلوتوث به کیف متصل کنید و سپس یک میکروفون هم در جک مربوطه در بدنه کیف قرار دهید، به محض دریافت تماس کوله پشتی با ویبره تماس را به شما اطلاع می دهد. سپس با فشردن دکمه موجود بر روی چرخنده تماس برقرار می شود و شما می توانید بدون نیاز به خارج کردن تلفن هوشمندتان به تماس پاسخ دهید.

IMG_7336.0

البته نسخه ای که در CES نمایش داده شده بود چندان کارایی بالایی از خود نشان نداد اما Lepow عنوان کرد که در سال پیش رو یک کمپین جذب سرمایه در وب سایت Indiegogo برای نمونه دوم این کیف برگزار خواهد کرد که امکانات بیشتری خواهد داشت.

IMG_7323.0

در کنار پاسخ دادن به تلفن همراه، شما می توانید موسیقی در حال پخش را نیز کنترل کرده و همچنین برخی کارهای ساده مرتبط با نقشه را نیز انجام دهید. با فشردن دکمه در هر نقطه که هستید می توانید یک نشان بر روی نقشه گوگل انداخته تا به طور مثال محل قرار گرفتن خودروی خود را فراموش نکنید و یا اینکه با کمی دور شدن از تلفن همراه کیف به شما اخطارهای لازم را می دهد.

IMG_7344.0

این محصول از نظر طراحی هیچ ویژگی منحصر به فردی ندارد اما همانطور که گفتیم شما می توانید بخش های مختلف آن را از هم جدا و نهایتا آن را به دو حالت دوشی و کوله پشتی تبدیل کنید.

IMG_7332.0

Lepow برخی از اجزای الکترونیکی آن را به صورت ماژولار طراحی کرده و می توان قطعات آن را به روز رسانی کرد. به طور مثال کنترلر و جک هدفون به سادگی از بدنه خارج کرده و در آینده قطعه سخت افزاری دیگری در آن قسمت قرار دهید.

IMG_7330.0

یک کیف وایرلس هوشمند قطعا مورد نیاز همه افراد نخواهد بود اما به هر صورت تلاش Lepow در ساخت چنین محصولی با این ایده ساده، بسیار ستودنی است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • علی
    علی | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    یه سوال این کیف سنگین نیست؟

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    به به بیشتر برای افرادی که کیف استفاده میکنن عالیه بخصوص خانم ها

  • شهاب
    شهاب | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    15 دقیقه شد پست بعدیو بذارید حوصله ام سر رفت :D

    • شهاب
      شهاب | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      مرسی سرعت :O

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی