ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی بخشی مخصوص پنل های OLED ایجاد می کند

ظاهرا ال جی برنامه دارد در سال ۲۰۱۵ روی پنل های OLED هزینه و تمرکز بیشتری را معطوف کند. برنامه این شرکت افزایش میزان فروش پنل هایش به میزان یک میلیون صفحه است. به همین ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

ظاهرا ال جی برنامه دارد در سال ۲۰۱۵ روی پنل های OLED هزینه و تمرکز بیشتری را معطوف کند. برنامه این شرکت افزایش میزان فروش پنل هایش به میزان یک میلیون صفحه است. به همین مناسبت ال جی بخشی مخصوص را در شرکت ایجاد کرده که تمام تمرکز کارکنانش روی پنل های OLED باشد.

در این بخش تازه از مراحل توسعه تا فروش پنل های مبتنی بر تکنولوژی OLED مورد توجه قرار دارند. به گفته Han Sang-beom -مدیر بخش نمایشگرها در ال جی- در کنفرانس خبری ال جی در CES: 'از آنجا که ما زمینه را برای توسعه این تکنولوژی و خط تولید آن را در ۲۰۱۴ فراهم کرده ایم، در سال ۲۰۱۵ هدف اصلی ما گسترش استفاده از آن است.' به گفته او ال جی در پی جذب مشتریان نهایی برای پنل های خود است.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

ال جی در حال تلاش برای در دست گرفتن بازار OLED در ژاپن و چین است. در حال حاضر شرکت های کره ای در بازار LCD پس از ژاپنی ها قرار گرفته اند. اما به گفته آقای هان، ال جی قصد دارد این معادله را در خصوص OLED به هم بزند.

ال جی همچنین مشغول کار بر روی پنل های 8K است. آنها همچنین یک پنل ۹۸ اینچی 8K را نیز در CES رونمایی کردند. این شرکت برنامه دارد پنل های 8K را در اندازه ۵۵ اینچی در سال جاری به بازار عرضه کند. به گفته آقای هان: ال جی قصد دارد با ایجاد یک رقابت دوستانه به بهبود کیفیت و ارتقا تکنولوژی ها در این عرصه کمک کند.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی