ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برچسب HealthPatch MD از Vital Connect شما را از مراجعه به مراکز پزشکی معاف می کند

چه چیزی از مهم تر از سلامتی شما است؟ پاسخ این سئوال بسیار واضح محسوب می شود، هیچ چیز. در همین راستا کمپانی Vital Connecct محصولی با عنوان HealthPatch MD ارائه نموده که وظیفه ی اصلیش دنبال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۵

چه چیزی از مهم تر از سلامتی شما است؟ پاسخ این سئوال بسیار واضح محسوب می شود، هیچ چیز. در همین راستا کمپانی Vital Connecct محصولی با عنوان HealthPatch MD ارائه نموده که وظیفه ی اصلیش دنبال کردن وضعیت سلامت کاربرانش است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

HealthPatch MD ابزاری فراتر از دستبند ها و محصولات خانگی سلامت است و بازار هدف آن پزشکان، مراکز خدمات درمانی و مورادی از این دست هستند. این محصول در اصل بر چسبی سبک و ساده به حساب می آید که به دور مچ دست بسته شده و با دقت بالایی به بررسی، فعالیت و ضربان قلب، نرخ تنفس، درجه حرارت بدن و وضعیت فعالیت های جسمانی می پردازد و حتی اگر فرد استفاده کننده به هر دلیلی به زمین بیافتد برچسب مذکور قادر به تشخیص این موضوع نیز هست.

اما چه چیزی این برچسب را نسبت به سایر موارد مشابه جذاب می کند؟ نکته در اینجاست که HealthPatch MD یک ابزار متصل به اینترنت است و می تواند گزارش ها و اطلاعات جمع آوری شده را به مرکز پزشکی و درمانی هدف ارسال نماید و بدین شکل بیمار از بستری شدن یا مراجعه به این مراکز معاف می گردد.

استفاده از HealthPatch بسیار ساده و برای هر فردی امکان پذیر است و کافیست برچسب پشتی اش را کنده و سپس آن را به دور مچ دست خود ببندید تا کارش را آغاز نماید. ابزار یاد شده باتری با طول عمر سه روز دارد ولی با توجه به ارزان قیمت بودنش مراکز درمانی می توانند حجم انبوهی از آن را تهیه و در اختیار بیماران قرار دهند و هر فرد در صورت لزوم و پس از اتمام باتری برچسب دور مچ دست خودش را عوض نماید.

همچنین محصول مذکور دقت بسیار بالایی در تهیه اطلاعات هدفش دارد و از همین رو پزشکان می توانند به آنچه HealthPatch در اختیارشان می گذارد با خیال راحت اعتماد نمایند، ضمن اینکه تیم توسعه دهنده اش اعلام کرده در حال ساخت نمونه ای کوچک تر و البته کاراتر است.

dsc-7989-1 dsc-7991-1 dsc-7992-1 dsc-7993-1 dsc-7994-1 dsc-8010-1

 

Digiato Banner CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • جزقاله
    جزقاله | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    خيلي كاربرديه مخصوصا واسه كنترل شرايط بيمار از راه دور !! تصور كنين ديگه لازم براي اين كه بفهمن بيماريتون چيه خدايي نكرده چند روز بستري بشين ! يه دونه برچسب ميدن از دور چك ميكنن ! ايشالا خدا همه بيمارا رو شفا بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی