ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جوراب های هوشمند قدم به سالن CES 2015 گذاشتند

بعد از عرضه تی شرت های هوشمند، اسمارت واچ ها و عینک ها حالا نوبت به جوراب های هوشمند رسیده است و به نظر می رسید که این روند هوشمند سازی حالا حالاها ادامه داشته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۱۵

بعد از عرضه تی شرت های هوشمند، اسمارت واچ ها و عینک ها حالا نوبت به جوراب های هوشمند رسیده است و به نظر می رسید که این روند هوشمند سازی حالا حالاها ادامه داشته باشد.

در ابتدای سال گذشته میلادی بود که شرکتی به نام Sensoria وعده داد که به زودی جوراب هایی را با قابلیت رهگیری گام ها رونمایی می کند.

اما بخت با این شرکت خلاق یار نبود و نتوانست در موعد مقرر به وعده اش عمل کند. نمایشگاه CES امسال بهترین فرصت برای کمپانی مورد بحث بود تا بدقولی هایش را جبران کند و به همگان نشان دهد که یک جوراب هم می تواند هوشمند باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در مورد این جوراب بدانید.

فناوری به خدمت گرفته شده در ساخت این جوراب در سه پد جداگانه خلاصه می شود که درست در قسمت کفی آن قرار می گیرند و می توانند علاوه بر تعداد گام ها، سرعت حرکت شما را نیز اندازه گیری کنند.

در لبه های بالایی این جوراب که اندکی از سایر قسمت ها قطورتر است، تعداد کانکتور یا اتصال دهنده الکترونیکی تعبیه شده که در واقع بستر مناسب برای اتصال حسگر جوراب را فراهم می کنند.

این دستگاه خمیده شباهت زیادی به Fuelband نایکی دارد و با هر بار شارژ تا 6 ساعت دوام می آورد. اپلیکیشن همراه این جوراب برای iOS، اندروید و ویندوز فون موجود است و شامل تعدادی فرامین صوتی آموزشی برای ورزش، شمارنده گام و امکانی به نام «جاکفشی» است که تشخیص می دهد چه زمانی برای تعویض حرکت پا مناسب است.

شرکت سازنده این محصول اعلام کرده که در حال آماده شدن برای فروش سنسوریا به مشتریان است و قیمت پایه را برای آن در حدود 199 دلار اعلام کرده است.

کیفیت و دقت حسگرهای به کار گرفته شده در داخل این جوراب به تدریج کم می شود و شرکت سازنده هم اعلام کرده که تنها تا 35 مرتبه شستشو کیفیت آنها را ضمانت می کند، هرچند که احتمالا دوامشان بیشتر از این میزان است.

IF IF IF IF IF IF IF IF IF IF IF IF

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی