ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورود تسلیحات به دنیای اینترنت اشیاء با ShotView

ایتنرنت اشیاء یکی از مباحث داغ نمایشگاه CES 2015 امسال بود و هدف غایی آن نیز متصل کردن همه اشیاء به یکدیگر است. همانطور که پیشتر در خبرها آمده بود، سامسونگ هم امسال بیشترین تمرکز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۵۰

ایتنرنت اشیاء یکی از مباحث داغ نمایشگاه CES 2015 امسال بود و هدف غایی آن نیز متصل کردن همه اشیاء به یکدیگر است. همانطور که پیشتر در خبرها آمده بود، سامسونگ هم امسال بیشترین تمرکز خود را روی این موضوع قرار داده است.

این مقوله هر شی ای را در بر می گیرد؛ از یک گلدان گرفته تا صندلی ها و حتی تسلیحات، همه و همه به لطف اینترنت اشیاء به یکدیگر متصل خواهند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ترک پوینت نام شرکتی است که در زمینه ساخت تسلیحات گرم با دقت هدف گیری بالا فعالیت دارد. این کمپانی یکی که از حاضران نمایشگاه CES 2015 بود که با رونمایی از یک اپلیکیشن مبتکرانه به نام ShotView توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

این اپلیکیشن که در قالب نسخه های اندرویدی و ویژه iOS عرضه شده به تیرانداز امکان می دهد که از طریق سلاح خود برای هر نقطه ای از دنیا ویدئو پخش کند.

بیانیه خبری که در مراسم رونمایی از آن منتشر شد نیز به خوبی جایگاه مهم این اپلیکیشن در دنیای فناوری را نشان می دهد.

در این بیانه آمده است:

از این پس شکار و تیراندازی بخشی از فضای مجازی هستند. به لطف این فناوری جدید، دوستان و اعضای خانواده شما به صورت مجازی در ماجراجویی های تان حاضر خواهند بود.

به لطف این برنامه شکارچیان می توانند دلهره شکست و یا شیرینی پیروزی خود را با هرآنکس که می خواهند به اشتراک بگذارند.

به گفته سیسکو، بیش از 99 درصد از اشیائی که در دنیای واقعی وجود دارند هنوز هم به اینترنت متصل نشده اند. اما این فناوری جدید نشان دهنده جهشی بزرگ در صنعت سلاح های گرم خواهد بود.

دنیل همبلتون معاون بخش بازاریابی کمپانی ارائه دهنده این محصول، با پذیرش دیدگاه سیسکو در این رابطه گفت که فناوری شکار دور برد این کمپانی در نهایت دنیای شکار و ورزش تیر اندازی را متحول خواهد کرد.

ون هستی معاون واحد مهندسی شرکت مذکور هم گفت: «حالا که سلاح های گرم به اینترنت متصل شده اند، آسمان محدوده ماست.»

اپلیکیشن مبتکرانه کمپانی TrackPoint روی سلاح 338TP به نمایش گذاشته شد و به لطف آن حتی تیر اندازهای حرفه ای هم می توانند از مسافت های چند مایلی با دقت بسیار بالا به سمت هدف شلیک کرده و حتی اهداف در حال حرکت با سرعت 30 مایل بر ساعت را نیز نشانه بگیرند.

در حال حاضر اینترنت اشیاء بیشتر شبیه به یک داستان غیر واقعی است اما مانند همه پیشرفت های حاصله در حوزه تکنولوژی طولی نخواهد کشید که این مقوله نیز به سرعت به یک فرهنگ رایج بدل خواهد شد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی