ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: خیزش بالور

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Dragon Mania Legends

screen640x640

دراگون مانیا قصه پروفسوری را تعریف می کند که دزدیده شده و شما به کمک شاگردانش باید وی را نجات دهید. ارتشی بزرگ از اژدهاهای مهیب و ترسناک بسازید (البته بسیاری هم با نمک و جذاب هستند) و به جنگ با نیروهای خبیث دشمن بفرستید که سعی در نابودی شما دارند. در این راه از هیچ تلاشی نباید دریغ کنید و تمام توان خود را برای ساخت پایگاه بگذارید. این بازی اخیرا با آپدیتی بزرگ به روز شده و حالا می توانید روی ویندوزفون هم از آن لذت ببرید.

Dragon Mania Legends

Dragon Mania Legends

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 85.9 مگابایت زبان:

Stormfall: Rise of Balur

Untitled

Stormfall Rise of Balur، یکی از بی نظیرترین و مهم ترین عناوین چند وقت اخیر بوده و هیچ یک از دارندگان تلفن های همراه هوشمند نباید تجربه آن را از دست بدهند. یک عنوان MMO آنلاین فوق العاده با پس زمینه ای فانتزی و تیره در عین حال مدرن و جذاب. در این بازی هم باید به فکر ساخت قلعه و سرپناهی برای خود باشید و در عین حال، ارتشی بسازید که هیچ دشمنی جرات نزدیک شدن به شما را پیدا نکند.

Stormfall: Rise of Balur

Stormfall: Rise of Balur

سازنده: Plarium Global Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 81.2 مگابایت زبان:

BEAST BUSTERS feat.KOF

unnamed

سازندگان بازی کنترا حالا عنوان جدیدی را توسعه داده اند که شاید گرافیک فوق العاده ای نداشته باشد اما گیم پلی به شدت درگیر کننده ای دارد که تا ساعت ها پیش از خسته کردن تان می توانید از آن لذت ببرید. این عنوان در سبک Shoot em up و زامبی کشی است و حتی به صورت دونفره هم می توانید به انجام آن بپردازید. در عین حال که بازی پرهیجانی است، در ابتدا بسیار ساده و مقدماتی خواهد بود. به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

BEAST BUSTERS feat.KOF

BEAST BUSTERS feat.KOF

سازنده: SNK PLAYMORE قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 40 مگابایت زبان:

Space Marshals

screen640x640 (1)

اما یکی از بهترین بازی های پولی این هفته چیزی نیست جز Space Marshals که حقیقتا عنوان برجسته و خوش ساختی است. اگر اپلی هستید و تقریبا 7 دلار برای خرج کردن دارید، Space Marshals واقعا گزینه خوبی است. یک بازی بسیار سرگرم کننده با مراحلی جذاب و درگیر کننده. نکته جالب در ارتباط با این بازی، ترکیب دو فضای "غرب وحشی" و "علمی-تخیلی" است. دو پس زمینه کاملا متفاوت که هر بار کارگردان فیلم های هالیوودی قصد ورود به آن را داشتند شکست خورده اند.

Space Marshals

Space Marshals

سازنده: Pixelbite قیمت: 6.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 187 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Behnam
    Behnam | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    بازى icycle از شركت chilingo رو مجانى گذاشته بود نمىدونم هنوز هست يا امروز برش داشته دوستان! لذت بخش ه در عين سادگى وگرافيك بانمكى هم داره بازيش هم سخت هستش نسبتاً.! باعرض پوزش دوستان اپ استور از شركت اپل / فراموش كرده بودم بگم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی