ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه اندرویدی سرفس پرو 3 متولد می شود؛ با رمیکس آشنا شوید

اگر از علاقمندان به سرفس پرو 3 هستید و دوست داشتید که به جای ویندوز، سیستم عامل دیگری برای آن در نظر گرفته می شد باید این خبر خوب را به شما بدهیم که خواسته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

اگر از علاقمندان به سرفس پرو 3 هستید و دوست داشتید که به جای ویندوز، سیستم عامل دیگری برای آن در نظر گرفته می شد باید این خبر خوب را به شما بدهیم که خواسته تان محقق خواهد شد.

شرکتی به نام Jide اعلام کرده که یک تبلت جدید با مشخصات سرفیس پرو، منتها با سیستم عاملی دیگر ساخته و به زودی آن را با نام Remix روانه بازار خواهد کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این کمپانی در سال 2014 میلادی توسط کارکنان سابق گوگل تأسیس شد و مقر اصلی آن در چین قرار دارد. شرکت مذکور اعلام کرده که رمیکس «نخستین الترا تبلت دنیا» خواهد بود.

یکی از نکات جالب در مورد این محصول آن است که از سیستم عامل Remix بهره می برد که در واقع نسخه بهینه سازی شده ای از اندروید 4.4.4 موسوم به کیت کت بوده و احتمالا بسیاری مشخصات آن (از جمله تسکبارش) شبیه به ویندوز 8 است.

از لحاظ طراحی و ظاهر هم باید گفت که این محصول قطعا شباهت زیادی به سرفس پرو 3 خواهد داشت؛ یک کیبرد متحرک که از طریق آهنربا به بدنه آن متصل می شود از جمله وجوه تشابه انکار ناشدنی آن است.

این تبلت از یک نمایشگر 11.6 اینچی با رزلوشن 1080x1920 پیکسل و پردازنده تگرا 4 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز بهره می برد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دو دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت های عقب و جلوی بدنه اشاره نمود.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Remix-ultra-tablet-by-Jide-See-you-at-CES2015.mp4"]

2 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و یک باتری 8100 میلی آمپر ساعتی نیز دیگر قابلیت های در نظر گرفته شده برای این تبلت را تشکیل می دهند.

کمپانی سازنده این محصول اعلام کرده که رمیکس تا اواخر امسال وارد بازارهای ایالات متحده آمریکا می شود و قیمت پایه در نظر گرفته شده برای آن برابر با 449 دلار است.

شرکت مذکور در تبلیغاتی که برای فروش رمیکس انجام داده، آن را گزینه ای بسیار مناسب برای جایگزین شدن با لپ تاپ ها معرفی نموده و احتمالا نمی دانسته که مایکروسافت هم تبلت های سری سرفس خود را به همین شیوه تبلیغ می کند!

در پایان باید بگوییم که ابر تبلت کمپانی Jide برای حل مشکلی وارد بازار خواهد شد که مایکروسافت با دریافت مبلغی بیشتر از عهده رفع آن بر می آید. نظر شما چیست؟ آیا رمیکس می تواند رقیب قدر خود را کنار بزند؟

Jide-Remix---official-images (5)   Jide-Remix---official-images (8) Jide-Remix---official-images (9) Jide-Remix---official-images (10) Jide-Remix---official-images (11) Jide-Remix---official-images Meet-the-Jide-Remix-an-Android-tablet-that-looks-a-lot-like-Microsofts-Surface-Pro-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی