ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دلیل به تعویق افتادن سامسونگ Z1 : توسعه اپلیکیشن های بیشتر

سامسونگ مدت هاست که قصد استفاده از پلتفرم خانگی خود یعنی Tizen را دارد و بارها عرضه موبایل Z1 را به تاخیر انداخته، لغو کرده و در نهایت دوباره از آن سخن می گوید. منابع ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

سامسونگ مدت هاست که قصد استفاده از پلتفرم خانگی خود یعنی Tizen را دارد و بارها عرضه موبایل Z1 را به تاخیر انداخته، لغو کرده و در نهایت دوباره از آن سخن می گوید. منابع بسیاری نیز بر این عقیده اند که این تلفن هوشمند با پلتفرم تایزن، در ماه ژانویه جاری معرفی خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آنچنان که سامسونگ بیان می کند، مهم ترین علت این تاخیر بلند مدت، نبود اپلیکیشن های کافی برای این پلتفرم جهت استفاده کاربران بوده که این امر سبب می شده آنها تجربه خوبی از تایزن نداشته باشند.

کمپانی کره ای سامسونگ تایزن را در ساعت ها و تلویزیون های هوشمند مورد استفاده قرار داده ولی به نظر می رسد هنوز به مرحله ای از اعتماد به نفس نرسیده تا از آن در تلفن های هوشمندش نیز بهره گیرد.

تلفن همراه تایزنی که تا اینجا با نام Z1 می شناسیمش، ابتدا قرار بود چیزی از پرچمداران این کمپانی کمتر نداشته باشد که در خبر ها و شایعات بعدی به رنج میانی سقوط کرده و حال به نظر می رسد با تلفن همراهی اقتصادی طرف هستیم که گویا در هجدهم ژانویه در هند معرفی خواهد شد و خصوصیاتی نظیر پردازنده 2 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 768 مگابایت رم، دوربین اصلی 3 مگاپیکسل و دوربین سلفی 0.3 مگاپیکسل و 4 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش از طریق کارت حافظه microSD) را خواهد داشت.

9.0.0

با توجه به تصاویری که اخیرا از این تلفن همراه به بیرون درز پیدا کرده، اپلیکیشن واتزاپ نیز بر روی آن به شکل پیش فرض نصب است. داشتن یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان بر روی پلتفرمی تازه وارد دریچه ای از امید برای آن به همراه دارد.

تنها چیزی که به آن دسترسی داریم صرفا چند تصویر ساده از این تلفن همراه است که قسمت اپلیکیشن های موبایل مذکور را نشان داده و از آن چه می بینیم، حداقل نرم افزار پیام رسان فوق الذکر، تفاوتی با نسخه اندرویدی اش ندارد.

آیا شما به آینده ی تایزن امیدوارید؟ در صورت داشتن دید مثبت به این پلتفرم جدید، تمایل دارید چه اپلیکیشن هایی را نخست بر روی آن ببینید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    به نظر من باید برای موفقیت اولیه حداقل بیشتر اپلیکیشن های محبوب رو داشته باشه. مثلا همین الان که یه سری پیام رسان و سرچ گوگل رو داره خیلی خوب بوده. بقیه اپ های معروف و محبوب هم باید در این پلتفورم وجود داشته باشند.

  • saeed!0098
    saeed!0098 | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    اگه بخواد با گوشی های میان رده پیش بره مث سیستم عامل بادا شکست میخوره بنظرم بهتره پرچمداراشو مثل اچ تی سی که اندروید و وین فون میده سامسونگم مثلا نوت 4 رو اندروید و تایزن بزنه!

  • mahdi
    mahdi | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    سیستم عامل بادو رو یادتون هست ؟؟
    این تایزن هم به سرنوشت همون بادو میپیونده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی