ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایران کره جنوبی
تکنولوژی

همکاری ایران و کره جنوبی در توسعه فناوری 4G

دکتر یونگ، رئیس سابق مرکز تحقیقات فناوری اطلاعات و وزیر سابق ICT کره جنوبی به دعوت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دکتر محمد خوانساری رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کرد. محور اصلی این ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۲ دی ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

دکتر یونگ، رئیس سابق مرکز تحقیقات فناوری اطلاعات و وزیر سابق ICT کره جنوبی به دعوت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دکتر محمد خوانساری رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کرد. محور اصلی این بازدید خدمات نسل چهارم تلفن همراه (4G) بود.

یونگ در این دیدار با اشاره به توانمندی ها و ساختار مناسب این پژوهشگاه اظهار کرد: مرکز تحقیقات مخابرات ایران می تواند از تجارب کره جنوبی برای مشاوره و همکاری مختلف پژوهشی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به خوبی بهره ببرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید.

وی پیشنهادی مبنی بر همکاری ایران و کره جنوبی در زمینه های مختلف ICT مانند مرز فناوری، تخصیص فرکانس و نسل چهارم تلفن همراه ارائه کرد.

یونگ گفت: نهادهای تحقیقاتی در کره جنوبی ابتدای امر با حمایت دولت ایجاد شدند اما پس از مدتی توسعه یافته و به صورت خصوصی اداره می شوند. مراکز پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات این کشور در سال های اخیر اهمیت بسیاری یافته اند و امروزه به شرکت های بزرگ و سودده تبدیل شده اند.

او با اشاره به اهمیت تحقیق در حوزه ICT تاکید کرد: بسیاری از شرکت های فعال در این زمینه به صورت مستقل و جداگانه، مراکز تحقیق و توسعه خود را راه اندازی کرده اند.

دکتر خوانساری نیز در ادامه این دیدار با تاکید بر ضرورت توسعه همکاری های بین المللی در زمینه فناوری های نوین بیان کرد: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش دارد به عنوان بازوی علمی تحقیقاتی وزارت خانه با گسترش همکاری با پژوهشگران، بتواند پیش از ورود تکنولوژی های جدید در مسایل مرتبط به آنها تحقیق و بررسی کند.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در این راستا، از مشاوره کشورهای توسعه یافته در زمینه ICT بهره خواهیم برد.

وی گفت: ایران و کره جنوبی می توانند با توجه به حسن روابط  و پیشرفت دو کشور در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، همکاری های خود را توسعه دهند.

پس از این دیدار دکتر یونگ در سالن آموزش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات حاضر شد و ضمن سخنرانی برای اعضای هیات علمی، مدیران پژوهشی و محققان به پرسش های آنان در خصوص نسل های جدید مخابراتی به ویژه فناوری LTE پاسخ داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • sooury
    sooury | ۳۰ آبان ۱۳۹۸

    چرا زیادی میخورن.باید برن با کره شمالی همکاری کنن

  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • h
    h | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    :-(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی