ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پیام رسانی آسان را با اپلیکیشن ایرانی “بیسفون” تجربه کنید

وایبر، واتس اپ، لاین؛ سه نامی که شاید اغراق نباشد که بگوییم تمام زندگی ما به آنها وابسته شده و بدون وجود آنها گویی صبحمان به شب نخواهد رسید. در مورد محبوبیت اپلیکیشن های پیام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

وایبر، واتس اپ، لاین؛ سه نامی که شاید اغراق نباشد که بگوییم تمام زندگی ما به آنها وابسته شده و بدون وجود آنها گویی صبحمان به شب نخواهد رسید. در مورد محبوبیت اپلیکیشن های پیام رسانی نیازی به گزافه گویی نیست و شکی نیست که همگی حداقل دو سه مورد از آنها را روی تلفن های هوشمندمان به همراه داریم.

اگر به خاطر داشته باشید چند ماه پیش در جعبه ابزار دیجیاتو، به معرفی اپلیکیشن هایی برای پیام رسانی پرداختیم. با این وجود در آن زمان خبری از اپلیکیشن پیام رسانی ایرانی نبود و به نظر هم نمی رسید که کسی با وجود وایبر و واتس اپ، به فکر تولید نمونه مشابه وطنی آن افتاده باشد.

خوشبختانه در آبان گذشته ایرانسل در هشتمین کنفرانس سالیانه خود از نخستین اپلیکیشن پیام رسانی ایرانی با نام بیسفون رونمایی کرد، اپلیکیشنی که آمده تا با بزرگانی مثل وایبر و واتس اپ رقابت کند.

برای آشنایی بیشتر با بیسفون، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

بیسفون نیز همانند وایبر و واتس اپ، یک ابزار پیام رسانی رایگان است و کارهایی که در آن می توانید انجام دهید، فراتر از نمونه های مشابه خارجی نخواهد رفت. با این وجود بیسفون نسبت به سایر اپلیکیشن های ارتباطی، برگ برنده بزرگی دارد که احتمال می دهیم ضامن موفقیت های آینده آن خواهد شد.

برگ برنده ای که به آن اشاره کردیم، استیکرهای فارسی هستند. استیکرهای موجود در بیسفون توسط یک تیم پنج نفره از کاریکاتوریست های مجرب ایرانی با مدیریت هنری بزرگمهر حسین پور طراحی شده اند. اگر با کارهای آقای حسین پور به خصوص کمیک های طنز ایشان در هفته نامه چلچراغ خاطره دارید، از استیکرهای کارتونی طراحی شده توسط ایشان و طنز نهفته در آنها لذت وافری خواهید برد.

2

در مقایسه با استیکرهای فارسی نه چندان خوشایند اپلیکیشن لاین، استیکرهای بیسفون واقعا جذابند. به نظر می رسد اگر این روند استیکرسازی با همین قدرت پیش رفته و تلاش بیشتری برای تبلیغ اپلیکیشن صورت بگیرد، مطمئنا شاهد استقبال بی نظیری از بیسفون خواهیم بود.

اما کمی هم به امکانات این اپلیکیشن بپردازیم. در طراحی رابط کاربری بیسفون از سه رنگ قرمز، سفید و طوسی استفاده شده که در مقایسه با محیط رنگارنگ و گرافیکی وایبر حرفی برای گفتن ندارد. اما خوشبختانه سادگی محیط اپلیکیشن باعث سبکی آن شده و حداقل موجب دلزدگی کاربر نمی شود. شاید یک بروزرسانی برای زینت بخشی به منوها و آیکن ها در نسخه های بعدی تا حد زیادی به جذابیت ظاهری اپلیکیشن کمک کند.

در بیسفون می توانید برای طرف گفتگو عکس، ویدئو، پیام صوتی و موقعیت جغرافیایی تان را بفرستید یا اینکه با دوستانتان تماس تلفنی رایگان برقرار کنید. امکان مکالمات گروهی هم در بیسفون برای کاربران فراهم شده و همانند وایبر، با مراجعه به منوی Discover قادرید کانال های رسمی اپلیکیشن را دنبال کنید که فعلا شامل کانال های iSport و بیسفون می شوند.

135

از لحاظ امکانات، بیسفون راه درازی را تا تبدیل شدن به وایبر و امثال آن دارد. اضافه کردن قابلیت تماس تصویری، ارسال Doodle ها، بک آپ گیری از پیام ها، تعویض بک گراند و اضافه شدن اموجی ها از گزینه هایی است که امیدواریم در نسخه های بعدی شاهد اضافه شدنشان به این محصول نرم افزاری باشیم.

علیرغم امکانات کمتر نسبت به نمونه های مشابه، بیسفون اپلیکیشن خوبی برای ارتباط و پیام رسانی محسوب می گردد و با توجه به هزینه بالایی که صرف طراحی آن شده، امید می رود که در آینده شاهد بروزرسانی، رفع نواقص فنی (از جمله رفع مشکل کرش کردن نسخه اندروید) و تکمیل امکانات آن باشیم.

در کنار اپلیکیشنی همانند وایبر، بیسفون یکی از گزینه هایی است که وجودش در موبایل شما به مراتب از نبودش بهتر است و حتی ممکن است روزی فرا برسد که به تنها گزینه شما تبدیل شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما آن را در تلفن های هوشمندتان تجربه کرده و انتقادات و پیشنهاداتتان را برای پیشرفت این اپلیکیشن وطنی به گوش سازندگانش برسانید.

بیسفون را می توانید به رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید دانلود کنید.

بیسفون

بیسفون

سازنده: بیستاک قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 16.4 / 17.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (100 مورد)
  • علی
    علی | ۷ دی ۱۳۹۴

    سلام با این ک نمیسه نماس گرفت من تبلت ایسوز فن پد دارم
    کسی میتونه راهنمایی کنه
    سرتبلت من جواب نمیده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • marjan
    marjan | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

    Hala vaghti kod nemide chi kar konim

  • احمد
    احمد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    سلام
    میخواستم بدونم چطور میشه توی بیسفون کانال ساخت؟؟

  • سید
    سید | ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

    کاش نسخه ویدنوز داشت،
    من گوشی هوشمند ندارم و بخاطر همین فقط میتونم از تلگرام استفاده کنم ، کاش بیسفون هم نسخه ویندوز و شبیه نسخه ویندوز تلگرام بدون نیاز به فعال سازی در گوشی هوشمند داشته باشه

  • شایان
    شایان | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    خیلی سریع و خوب هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی