ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات تازه تلفن هوشمند گلکسی J1 از سامسونگ منتشر شد

ماه گذشته اخباری انتشار یافت که بر مبنای آنها به نظر می رسید سامسونگ در حال آمده شدن برای معرفی یک تلفن هوشمند اقتصادی جدید با نام گلکسی J1 است. امروز وب سایت سم موبایل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۰

ماه گذشته اخباری انتشار یافت که بر مبنای آنها به نظر می رسید سامسونگ در حال آمده شدن برای معرفی یک تلفن هوشمند اقتصادی جدید با نام گلکسی J1 است. امروز وب سایت سم موبایل که در لو دادن اطلاعات مرتبط به کمپانی مورد بحث سابقه ای نسبتاً طولانی دارد، تصاویر و اطلاعات تازه ای از این محصول را منتشر نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدل J1 از نظر ظاهری تا حدی شبیه محصولات قدیمی تر سامسونگ به حساب می آید و تنها نکته ی جالب در مورد این تلفن هوشمند اقتصادی را می توان مجهز بودنش به یک پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته ای Marvell PXA1908 با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز دانست.

موبایل یاد شده به یک نمایشگر ۴.۳ اینچی با رزلوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مجهز شده و از اندروید کیت کت ۴.۴ بهره می برد. سایر گزارش های انتشار یافته نیز حکایت از تجهیز J1 به دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، یک گیگابایت حافظه ی رم، ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری ۱۸۵۰ میلی آمپر ساعتی دارند.

شایعتی نیز موجود است که بر مبنای آنها گفته می شود تلفن هوشمند فوق الذکر از برخی قابلیت های مختص محصولات پرچمدار سامسونگ مانند مد Ultra Power Saving هم بهره مند است. J1 در دو مدل که تفاوتشان در پشتیبانی از LTE‌ است ارائه خواهد شد و هر دوی این مدل ها نیز به صورت تک و دو سیم کارته عرضه خواهند گردید.

احتمال می رود سامسونگ موبایل اقتصادی جدیدش را در همین ماه به عموم معرفی نماید و بازار هدف آن کشورهای در حال توسعه باشند.

The-unannounced-Samsung-Galaxy-J1 (1)

The-unannounced-Samsung-Galaxy-J1 (2)

The-unannounced-Samsung-Galaxy-J1 (3)

The-unannounced-Samsung-Galaxy-J1 (4)

The-unannounced-Samsung-Galaxy-J1 (5)

The-unannounced-Samsung-Galaxy-J1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی