ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در حال آماده سازی خود برای ارائه پیش نمایش ویندوز فون 10 است

به نظر می رسد مایکروسافت اواخر این ماه میلادی نسخه ویندوز فون 10 را رونمایی خواهد کرد. این غول نرم افزاری در چند روز گذشته نیز اپلیکیشن Phone Insider را معرفی نمود. به طور مشخص ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

به نظر می رسد مایکروسافت اواخر این ماه میلادی نسخه ویندوز فون 10 را رونمایی خواهد کرد. این غول نرم افزاری در چند روز گذشته نیز اپلیکیشن Phone Insider را معرفی نمود. به طور مشخص می دانیم که این کمپانی، برنامه های خود در خصوص ویندوز 10 برای موبایل ها و تبلت ها را در رویداد 21 ژانویه خود معین خواهد کرد. منابع داخلی مایکروسافت نیز به Verge اطلاع داده بودند که این شرکت، برخی از خصوصیاتی که برای نسخه موبایلی این ویندوز در نظر گرفته شده اند را به نمایش خواهد گذاشت. از این امکانات می توان به تغییرات رابط کاربری و بهینه شدن آن در کنار یک پارچگی این پلتفرم با سیستم های دسکتاپ و کنسول Xbox One نام برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت همچنین خبر از تغییراتی در ظاهر ویندوز 10 بر روی سیستم های دسکتاپ داده و از تم های روشن و تاریکی سخن به میان آورده که بر روی تلفن های همراه و تبلت ها نیز استفاده خواهند شد. خبر دیگر این است که گویا نسخه جدید ویندوز برای دستگاه های همراه ترکیبی از ویندوز فون و ویندوز RT خواهد بود.

این کمپانی با بهره گیری هوشمندانه از سیستم طراحی یکپارچه اپلیکیشن ها، در تلاش برای ایجاد نرم افزار های (اپ های) مرتبطی است که به صورت بهینه همزمان بر روی تمام تلفن های همراه و تبلت های ویندوزی پاسخگو باشند. توضیحات بیشتر در خصوص توسعه اپلیکیشن های تبلت و تلفن همراه را باید در رویداد 21 ژانویه بشنویم. این غول نرم افزاری حتی ممکن است نسخه جدید که ترکیبی از ویندوز فون و ویندوز RT است را با نامی تازه رونمایی کند.

همانگونه که قبلا نیز برایتان نوشته بودیم، اپلیکیشن Phone Insider دسترسی به امکانات و خصوصیات ویندوز 10 را از طریق طرح تعاملی به نام Insider که توسط مایکروسافت راه اندازی شده است را فراهم نموده و به علاقه مندان اجازه می دهد تا سیستم عامل مورد بحث را پیش از عرضه امتحان کنند و نقطه نظرات خود در این رابطه را به مایکروسافت انتقال دهند.

ناگفته نماند اپلیکیشن مذکور در حال حاضر صرفا برای کارمندان مایکروسافت قابل استقاده بوده ولی گمان می کنیم در آینده ای نزدیک دسترسی عمومی به آن و طرح مرتبطش فراهم گشته و کاربران نیز امکانات ویندوز 10 بر روی تلفن های ویندوزیشان را تجربه نمایند.

انتظارات از مایکروسافت اینگونه هستند که این شرکت تا پایان ماه جاری و در 21 ژانویه از نسخه مخصوص دستگاه های همراه پیش نمایشی را عرضه کند. البته این پیش نمایش صرفا نمونه ی اولیه ای از این نسخه خواهد بود و مایکروسافت شدیدا به دنبال ایجاد تغییرات نهایی در این محصول با توجه به بازخورد های کاربرانش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • صادق
    صادق | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    اگریکی از قابلیت های ویندوز ۱۰ ،که اجرای اندرویده،باموفقیت انجام بشه،دیگه اندروید،به روز سیمبیان ،خواهد افتاد

  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • Ali.G.H
    Ali.G.H | ۲۵ دی ۱۳۹۳

    ویندوز ده منو استارتش مثله هفته؟؟

  • خشایار
    خشایار | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    آینده برای ویندوزه
    ویندوز 10 یه محصول انقلابی به تمام معناست.
    الان خیلی ها درک نمی کنن چه اتفاق بزرگی داره میفته.
    اتفاقی که داره میفته آینده رو تغییر میده و خیلی از معادلات امروز رو به نفع مایکروسافت به هم میزنه.
    امروز همه کمپانی ها به دنبال ایجاد اکوسیستم خودشونن، چراکه شکست خوردن یک محصول خیلی راحته ولی شکست دادن یک اکو سیستم موفق تقریبا غیر ممکنه.
    ویندوز انقلابی 10، هسته ی اکوسیستم مایکروسافته.
    هیچ کمپانی ای نمی تونه در مقابل یک محصول انقلابی و خوب مقاومت کنه.
    کاربرهام دنبال کارایی و کیفیت ان.

    ما با ویندوز بزرگ شدیم و کامپیوتر رو با اون شناختیم.
    همه منتظر اومدم ویندوز 10 هستن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی