ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت پتنت اکشن کم توسط اپل

کمپانی اپل پتنت جدیدی را برای یک دوربین اسپورت قابل نصب روی ابزارهای موبایل به ثبت رسانده و این در حالی است که فرم های پر شده مربوط به این گجت به سال 2012 میلادی باز می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

کمپانی اپل پتنت جدیدی را برای یک دوربین اسپورت قابل نصب روی ابزارهای موبایل به ثبت رسانده و این در حالی است که فرم های پر شده مربوط به این گجت به سال 2012 میلادی باز می گردند.

جالب است بدانید که پرونده این پتنت شامل انتقاداتی علیه دوربین HD Hero2 از کمپانی GoPro است که در حال حاضر یکی از برندهای مطرح بازار در حوزه اکشن کم ها به شمار می رود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در این اسناد گفته شده که اکشن کم محبوب GoPro «در برابر آسیب حساس است». همزمان با انتشار این خبر در مورد جدیدترین پتنت اپل، ارزش سهام GoPro در بازار بورس NAZDAQ در حدود 10 درصد کاهش یافت. شایان ذکر است که در ژوئن سال گذشته میلادی سهام این شرکت به صورت عمومی در بازارهای بورس عرضه شد.

پتنت اپل شامل سیستمی است که امکان کنترل از راه دور دوربین را با استفاده از یک اسمارت واچ فراهم می کند و این بدان معناست که کمپانی مورد بحث پیش از آنکه ایده ساخت اپل واچ مطرح شود به ارائه یک ابزار پوشیدنی فکر می کرده است. گفتنی است که فایل یاد شده پتنتی از کداک را به همراه دارد که در سال 2013 خریده شده بود.

تردیدی نیست که همه پتنت های ثبت شده اپل رنگ واقعیت را به خود نمی گیرند، با این حال، با در نظر داشتن محبوبیت اکشن کم ها، جای تعجبی نخواهد بود اگر کمپانی مذکور نیز وارد این بازی شود و محصول خود را عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • opda511
    opda511 | ۲۴ دی ۱۳۹۳

    جالبه همین امروز صبح با یک فیلمساز داشتم صحبت میکردم و اون داشت در مورد کاربرد دوربینای گوپرو برام توضیح میداد و من برام تازگی داشت چون اسمشو نشنیده بودم و تا اومدم سایت دیدم خبر هم درمورده هموناس .... خیلی جالب بود برام

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی