ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ امکان اجرای اپلیکیشن های اندرویدی را در پلتفرم تایزن فراهم کرده است

تلفن تایزنی سامسونگ به نام Z1 به زودی در هند معرفی خواهد شد و شایعات جدید، خبر از امکان جالبی بر روی این محصول دارند. گویا موبایل مذکور با استفاده از لایه ای به نام OpenMobile که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

تلفن تایزنی سامسونگ به نام Z1 به زودی در هند معرفی خواهد شد و شایعات جدید، خبر از امکان جالبی بر روی این محصول دارند. گویا موبایل مذکور با استفاده از لایه ای به نام OpenMobile که از طریق فروشگاه اپلیکیشن های تایزنی سامسونگ قابل نصب است، امکان اجرای اپلیکیشن های اندرویدی را نیز پیدا خواهد کرد.

در صورت صحت این خبر، خریداران این پلتفرم جدید با خیالی راحت برنامه های مورد نیازشان را از سورس های اندرویدی تامین خواهند نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منابع خبر از روان اجرا شدن اپلیکیشن OpenMobile بر روی این تلفن تایزنی داده و ابراز می کنند اپلیکیشن های اندروید دقیقا همانند دستگاه های تحت این سیستم عامل اجرا خواهند شد. البته گمان می رود اجرای اپلیکیشن های مذکور به این شیوه، عمر باتری Z1 را به شکل محسوسی کاهش دهد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Android-WhatsApp-running-on-the-Tizen-Samsung-Z1.mp4"]

این تلفن اقتصادی که قیمتی برابر با 90 دلار دارد، از سخت افزاری ساده نیز استفاده می کند که عبارت از صفحه نمایشی 4 اینچی با دقت 800 در 480 پیکسل، پردازنده ی 2 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 768 مگابایت رم، و 4 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود.

یک باتری 1500 میلی آمپری هم وظیفه تامین انرژی Z1 را بر عهده دارد. در قسمت ارتباطات نیز این تلفن همراه از رادیوی FM، نسل سوم اینترنت موبایل یا همان 3G، وایرلس Wi-Fi b/g/n، بلوتوث نسخه 4 و GPS بهره می گیرد. در قسمت دوربین هم سامسونگ به یک دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی و دوربین جلو با کیفیت VGA رضایت داده که البته علتش را می توان قیمت اقتصادی دستگاه مذکور دانست.

قبلا هم در خبرها نوشته بودیم که در ابتدا قرار بود سامسونگ اولین محصول تایزنی خود را با مشخصات سخت افزاری یک پرچمدار معرفی کند ولی گویا حال تصمیم گرفته تا تلفن مورد نظر را در شاخه اقتصادی عرضه نماید. حال باید ببینیم با توجه به توانایی اجرای اپلیکیشن های اندرویدی، این تلفن همراه با پلتفرم جدیدش تا چه حد در بازار کشورهای در حال توسعه موفق عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • امیر
    امیر | ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

    نه بدک نبود

  • mohammad_hashemi_1
    mohammad_hashemi_1 | ۲۴ دی ۱۳۹۳

    بنظر من سامسونگ با تبلیغات. وسیعی که داره به راحتی میتونه سیستم عامل تایزن رو به سیستم عاملی محبوب تبدیل کنه☺

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی