ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لذت مزرعه داری در Farm Story 2

در چند سال اخیر استقبال از بازی های آنلاین مزرعه داری در موبایل بی نظیر بوده و تاکنون عناوین بسیار سرگرم کننده ای را در این سبک شاهد بوده ایم. اگر به خاطر داشته باشید، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

در چند سال اخیر استقبال از بازی های آنلاین مزرعه داری در موبایل بی نظیر بوده و تاکنون عناوین بسیار سرگرم کننده ای را در این سبک شاهد بوده ایم. اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته چند مورد از برترین هایشان را به شما معرفی کردیم و این بار به سراغ یکی دیگر از بهترین های این سبک خواهیم رفت.

نسخه دوم فارم استوری از تیم لاوا آمده تا مهارت شما را در مدیریت یک مزرعه بزرگ محک زده و تجربه زندگی ساده و بی آلایش روستایی را به موبایل های شما بیاورد. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مطمئنا شما خوانندگان دیجیاتو، بیش از همه از شدت اعتیادآوری چنین بازی هایی باخبر هستید؛ بنابراین لازم نیست که در مورد خطرات وابستگی به فارم استوری 2 به شما هشدار بدهیم. همین که به محیط زیبا و رنگارنگش وارد شدید کافیست تا ماه ها نتوانید از آن دل بکنید.

فارم استوری 2 نسبت به نسخه اول بیشترین پیشرفت را در زمینه گرافیکی به خود دیده. دیگر خبری از گرافیک نیمه سه بعدی نیست و هر چیزی که در بازی می بینید، از درختان و محصولات گرفته تا گاو و گوسفندها به صورت کاملا سه بعدی و پویا درآمده اند.

screen520x924

روند بازی آنچنان تغییری نکرده و البته نیازی هم به این تغییر نبوده، چرا که فارم استوری از نسخه اول هم بازی فوق العاده ای بوده است . درست مثل سایر بازی های مزرعه داری در فارم استوری 2 هم می توانید به پرورش دام و طیور و گیاهان زراعی پرداخته و از سود فروش فرآورده هایشان برای پربار کردن مزرعه تان استفاده کنید.

چند مینی گیم جدید مثل ماهی گیری و کشف معادن در بازی گنجانده شده تا محض تنوع و کسب منابع باارزش به سراغشان بروید. سر زدن به مزارع همسایه، پیدا کردن گنج و خرید و فروش آیتم های جدید نیز از سنت های بازی های مزرعه داری اند که در فارم استوری 2 قرار داده شده اند. اگر تا به حال سبک مزرعه داری را امتحان نکرده اید، فارم استوری 2 می تواند بهترین بهانه برای آشنایی با این سبک بی نظیر باشد.

ّFarm Story 2

ّFarm Story 2

سازنده: TeamLava قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 56.2 / 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • سولماز
    سولماز | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    سلام لطفا ميشه بگید چطور میتونم آيدي مزرعموتوی گوشیها دگ ای ،sing in, کنم؟گوشيمو عوض کردم نميتونم مزرعمو بیارم. لطفا پاسخ بدید،

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حسام
    حسام | ۲۷ دی ۱۳۹۳

    سلام

    لطفا بازی WAR INC : Nation Fury هم تبلیغ کنید

    سپاس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی