ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هم اکنون Adobe Lightroom را در موبایل های اندرویدی تان تجربه کنید

اگر به خاطر داشته باشید شرکت ادوبی در بهار سال جاری، نسخه ای از نرم افزار ویرایش تصویر لایت روم به همراه چند اپلیکیشن دیگر را برای آیپد عرضه کرد که در دیجیاتو به معرفی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید شرکت ادوبی در بهار سال جاری، نسخه ای از نرم افزار ویرایش تصویر لایت روم به همراه چند اپلیکیشن دیگر را برای آیپد عرضه کرد که در دیجیاتو به معرفی آنها پرداختیم. با گذشت چند ماه از انتشار نسخه iOS لایت روم، ادوبی به تازگی نسخه ای از این اپلیکیشن را برای موبایل های اندرویدی عرضه کرده است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

این نسخه فعلا برای موبایل های اندرویدی منتشر شده و بنابر گفته ادوبی، نسخه ویژه ای نیز برای استفاده از آن در تبلت های این سیستم عامل در راه است. لایت روم برای اجرای بی عیب و نقص در موبایل های اندرویدی نیاز به حداقل 8 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی داشته و فقط روی نسخه های ژلی بین (اندروید 4.1) به بالا اجرا خواهد شد.

1376

دانلود اپلیکیشن اندرویدی لایت روم مشابه نسخه iOS رایگان و بدون هزینه است، با این حال یکی از شروط استفاده از آن داشتن یک حساب کاربری در سرویس Creative Cloud  ادوبی می باشد. البته نسخه Trial اپلیکیشن را می توانید به مدت یک ماه به صورت رایگان استفاده کنید، اما برای ادامه استفاده باید هزینه ای در حدود ده دلار در ماه را برای آن بپردازید.

از جمله قابلیت های لایت روم، همگام شدن با نسخه نرم افزاری لایت روم در پلتفرم ویندوز و مک می باشد. همچنین شما را قادر می سازد تا تصاویر را از حافظه موبایل یا فایل های ذخیره شده در فضای ابری Creative Cloud به محیط اپلیکیشن منتقل کنید.

البته نباید از لایت روم نسخه موبایل انتظار داشتن امکانات کامل نسخه دسکتاپ آن را داشته باشید. در نسخه موبایل تنظیماتی مثل تنظیم رنگ، اکسپوژر، هایلایت و روشنایی تصویر در اختیارتان قرار داده شده اما به محتوایی که به صورت دستی در نسخه نرم افزاری طراحی کرده یا VSCO هایی که خریده اید دسترسی نخواهید داشت.

41

درست همانند نسخه آیپد، لایت روم اندروید از فرمت RAW برای پیش نمایش تصاویر شما استفاده می کند که از لحاظ حجم حدودا 5 درصد فایل اصلی است (چیزی در حدود یک تا دو مگابایت).

این امر موجب شده دانلود یا بارگذاری تصاویر بسیار حجیمی که در نسخه رایانه ای ایجاد کرده اید، با نهایت سرعت صورت گرفته و همچنین فضای رم شما را اشغال نکند. البته برای رسیدن به چنین سرعتی سی پی یوی موبایل شما می بایست حداقل چهار هسته ای و دارای فرکانس 1.7 گیگاهرتز باشد.

لازم به ذکر است که نسخه اندرویدی از برخی جهات با نسخه آیپد متفاوت است. یکی از این تفاوت ها عدم وجود سیستم نظردهی در نسخه اندرویدی است که بنابرگفته ادوبی در بروزرسانی بعدی به آن اضافه خواهد شد.

اپلیکیشن ادوبی لایت روم برای موبایل های اندرویدی را می توانید هم اکنون از وبسایت گوگل پلی دریافت کنید.

Adobe Lightroom

Adobe Lightroom

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • ali
    ali | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    نرم افزار دسکتاپش که عالیه.بسی خوشحالم که اندرویدشم اومد :)

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    چقدر سنگینه حجمش؟! با توتال کور نمیشه کمش کرد؟

  • Omid
    Omid | ۲۵ دی ۱۳۹۳

    دمتون گرم خدایی/ اقا ما منتظر نسخه تبلتش هستیم از همین برنامه خودتون/ پس نسخه تبلتش یادتون نره.ممنون

  • Hossein Za
    Hossein Za | ۲۵ دی ۱۳۹۳

    تشکر از استاد بیگ زاده چند وقته دنبال چنین چیزی می گشتم کارم آسون تر شد...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی