ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به تازگی رئیس بخش طراحی استدیوی سابق جانی آیو را استخدام کرده است

سامسونگ نیاز به طراحی های تازه در محصولاتش دارد و به همین مناسبت نیز یک طراح از بیرون شرکت انتخاب کرده تا این کار را برایش به انجام رساند. حالا Lee Don-tae رئیس جدید بخش ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

سامسونگ نیاز به طراحی های تازه در محصولاتش دارد و به همین مناسبت نیز یک طراح از بیرون شرکت انتخاب کرده تا این کار را برایش به انجام رساند. حالا Lee Don-tae رئیس جدید بخش طراحی سامسونگ است.

Lee Don-tae مدیر پیشین Tangerine است. یک استدیوی طراحی در لندن که جانی آیو هم در آن بود. از جمله کارهای او بازدیزاین S شکل کابین بیزینس کلاس هواپیمایی بریتیش ایرویز بود. شکلی که فضای کافی برای نشستن مسافرها را ایجاد می کرد.

سامسونگ در ماه مِه گذشته نیز طراحانی را برای این بخش استخدام کرده بود. یکی از مقامات رسمی سامسونگ به نشریه Korea JoongANg Daily گفته که Lee می تواند طراحی کلی محصولات این شرکت را جانی تازه دهد. تلفن های هوشمند این شرکت احتمالا در اولویت خواهند بود. اما به غیر از این، سایر محصولات و گجت های تولیدی این شرکت نیز باید تحت نظارت Lee بازطراحی شوند.

با این حساب باید منتظر طرحی تازه برای تلفن های سری گلکسی اس سامسونگ و سایر محصولات این شرکت در آینده نزدیک باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • Hamed Khoramyar
    Hamed Khoramyar | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    سانت زو، استراتژیست جنگ در چین باستان، جمله ای داره: "اگر نمیتوانی دشمن را شکست دهی، به آنها ملحق شو." فکر کنم بشه این جمله رو اینطور به روز کرد: اگه نمیتوانی دشمن را شکست دهی، افراد کلیدی تیم حریف را استخدام کن! :)

    البته این کار رو خود اپل هم بارها انجام داده، در موارد بسیار زیادی یا از شرکت های رقیب افراد کلیدی رو جذب کرده، یا کلا شرکت رو خریده.

    خیلی از شرکتهای دیگه استراتژی بدتری هم دارند: اگر حریف کوچکتر محصول بهتری از شما ارایه میکنه، اونها رو میخری و متلاشی میکنی! این هم استراتژی استاندارد مایکروسافت هست. از دهه ها پیش، تعداد بسیار زیادی شرکت کوچک نو آور مثل connectix و امثالهم رو خریده و محصولات و برندشون رو متلاشی کرده و دور ریخته، چون داشتند کم کم دردسر درست میکرده اند.

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    ولی حق رو باید داد دست دیزاینر های موبایل ، شاید 4-5 سال پیش دستشون خیلی باز بود برای طراحی و کلی طرح مفهومی بود که حالا همشون به واقعیت پیوستن ، همه که نع ! درصدی بیشترشون ، هنوز هم پتنت هایی هستن که محتاج زمان هستن برای تحققشون ، ولی الان با وجود این همه طرح و پتنت ثبت شده دست طراحان برای خلق یک محصول جدید که مشابه نسل قبلی نباشه خیلی سخت شده
    یه زمانی مثلا تو دوره ادیسون اختراع کردن اشیا و ثبت اونها خیلی آسون بود از اونجایی که خود ادیسون نزدیک به 1000 ثبت شده به اسمش خورده ، اما حالا چی ؟!
    اینکه قانون کپی رایت و حق انحصاری باشه از طرفی خوبه که طراحان میرن سراغ چیزهایی که بشه برگ برندشون حتی با وجود نزدیک بودن افکارها به هم

  • Rasool Entertainment
    Rasool Entertainment | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    عه خب پس سرش خورده به سنگ میخواد طراحیش رو خوبه کنه
    واسه من طراحی محصولاتش مهم نبود چون از سیستم عامل استفاده می کنم به جای بدنه. :D
    ولی خب اینکه میخواد کاربرای بیشتری رو راضی کنه، خوبه. :)
    من که خیلی وقته دلم به هیچ گوشی نمیره. یعنی این اوبونتوتاچ عجیب دلمو برده. هیچی رو دیگه نمی بینم. خخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی