ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه آپدیت Denimدر طیفی گسترده تر؛ ویندوز فون با حسی تازه

صاحب یکی از تلفن های لومیا هستید؟ در این صورت خیلی نگران آپدیت نشدن و راه نیافتن امکانات جدید بر روی اسمارت فون خود نباشید. مایکروسافت در حال ارائه طیف وسیعی از آپدیت اخیر خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

صاحب یکی از تلفن های لومیا هستید؟ در این صورت خیلی نگران آپدیت نشدن و راه نیافتن امکانات جدید بر روی اسمارت فون خود نباشید. مایکروسافت در حال ارائه طیف وسیعی از آپدیت اخیر خود به نام Denim است. این به روز رسانی که به نام آپدیت 1 برای ویندوز فون 8.1 نیز شهرت دارد، دارای امکانات تازه ی زیادی برای قسمت دوربین و همچنین دستیار صوتی ویندوز فون به نام کورتانا است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کشور های زیادی تا روزهای انتهایی ماه جاری میلادی آپدیت مذکور را دریافت خواهند نمود و سرعت این موضوع نیز بستگی به سرعت عمل اپراتور های مخابراتی در انجام تست های مربوط به Denim خواهد بود. اپراتور Verizon از دسامبر گذشته در حال ارائه ی این بروزرسانی برای تلفن های لومیا 822 و 928 در ایالات متحده بوده است.

مقدار امکانات اضافه شده به آپدیت یاد شده، رابطه مستقیمی با تلفن همراه مورد استفاده شما نیز دارد. برای مثال در صورت استفاده از تلفن هایی همانند لومیا 830، 930، 1520 یا لومیا آیکان، در عملیات عکس برداری تغییر سرعت محسوسی را احساس خواهید نمود. در کنار سرعت، از کیفیت تصویر برداری و فلاش بهتر نیز بهره مند خواهید شد.

جز مدل 820، به سایر مدل های یاد شده توانایی فیلم برداری 4K در کنار استفاده کاملا صوتی (بدون دخالت دست و لمس صفحه نمایش) از کورتانا هم اضافه شده است. تلفن های لومیا امکانات جدیدی مانند ساخت سریع فولدر یا مرورگر ارتقا یافته را هم در خود خواهند دید.

هیچ گاه بروزرسانی، حس و حال خرید تلفن همراه جدید را تداعی نخواهد کرد ولی به هر صورت، Denim آپدیت ارزشمندی بوده که می تواند حالتی نو به تلفن های ویندوزی که اندکی از عمرشان می گذرد ببخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • Adib
    Adib | ۲۸ دی ۱۳۹۳

    من هرچی امتحان میکنم میگه گوشیم آپدیت هست.
    نمیدونم برا 925 کی میخواد بیاد.
    حتی رام رو هم عوض کردم ولی خبری نشد.

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    من حدودا ی هفته پیش گرفتمش .بیشتر از قبل عاشق وینفون شدم...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی