ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارشاد: شبکه های اجتماعی پر مخاطب نباید مسدود شوند

حدود ده روز پیش در برخی از خبرگزاری ها خبر دستور فیلترینگ لاین، واتزاپ و تانگو منتشر شد که ما آن را در دیجیاتو انعکاس دادیم. امروز وزیر ارشاد به خبرگزاری فارس گفت که این ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

حدود ده روز پیش در برخی از خبرگزاری ها خبر دستور فیلترینگ لاین، واتزاپ و تانگو منتشر شد که ما آن را در دیجیاتو انعکاس دادیم. امروز وزیر ارشاد به خبرگزاری فارس گفت که این دستور فعلا اجرایی نخواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: نظر رئیس جمهور این است که شبکه های اجتماعی پر مخاطب، نباید مسدود گردند. دستور فیلترینگ لاین، واتزاپ و تانگو، فعلا اجرا نمی شود و این اپلیکیشن ها در حال ادامه کار هستند.

علی جنتی بیان کرد: تصمیم به فیلترینگ این سه نرم افزار در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (کمیته فیلترینگ) اتخاذ نشده و قوه قضائیه مستقیما به موضوع ورود کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا ورود مستقیم قوه قضائیه به موضوع یاد شده خارج از چارچوب کارگروه مذکور است؟» گفت: در این باره نمی خواهم مصاحبه کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: به خاطر تخلف چند نفر نباید یک بزرگراه را مسدود کرد و باید از طریق روش های هوشمند، جلوی موارد زیان بخش را بگیریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • farhadume
    farhadume | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    چرا شما از اجتماع ترس دارین ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی