ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند OnePlus Two مجهز به نمایشگر QHD و اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد بود [شایعه]

شکی وجود ندارد که OnePlus را می توان یکی از موفق ترین های سال گذشته در عرصه تلفن های هوشمند دانست. محصول این کمپانی موسوم به OnePlus One توانست همه ی پرچمداران موجود در بازار ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۴۲

شکی وجود ندارد که OnePlus را می توان یکی از موفق ترین های سال گذشته در عرصه تلفن های هوشمند دانست. محصول این کمپانی موسوم به OnePlus One توانست همه ی پرچمداران موجود در بازار را با کیفیت ساخت بالای خودش و قیمت بسیار مناسبش به چالش بکشاند و البته شاید تنها عاملی که سبب شد روند موفقیت این برند و اسمارت فون آن تا حدی کند شود اتخاذ سیستم فروش مبتنی بر دعوتنامه بود.

حال و پس از یک حضور موفق در بازار بسیاری انتظار نسل بعدی OnePlus One که احتمال می رود نام OnePlus Two برای آن برگزیده شده باشد را می کشند و علی رغم شایعات پیشین وب سایت GizChina اطلاعات تازه ای را در رابطه با آن منتشر کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

GizChina در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به کمپانی مورد بحث آورده با وجود اینکه پیش از این Carl Pei، بنیاگذار شرکت OnePlus، طی صحبت هایش چندین بار اشاره کرده بود سایز نمایشگر نسل بعدی موبایل تولیدی شرکتش تغییر خواهد کرد، اما ظاهرا OnePlus Two کماکان از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره مند است و تغییر عمده در رزلوشن آن صورت پذیرفته که حالا به ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا به عبارت دیگر QHD ارتقا پیدا کرده است.

همچنین قبلاً گفته شده بود در ساخت تلفن هوشمند مذکور از چیپست اسنپدراگون ۸۰۵ استفاده شده، اما حالا شایعات جدید حکایت از این دارند که OnePlus Two به چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز گشته و به منظور اینکه در کنار سایر پرچمدارن برندهای شناخته شده ی بازار حسابی بدرخشد برای آن ۴ گیگابایت حافظه ی رم، یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی نیز در نظر گرفته شده است.

هر چند شایعات ذکر شده از جانب GizChina را نمی توان به قطع رد و یا تائید کرد ولی در صورتیکه این موارد صحت داشته باشند نسل بعدی تلفن هوشمند OnePlus یکی از بهترین های بازار در سال ۲۰۱۵ به حساب خواهد آمد و چنانچه به کارگیری سیستم دعوتنامه ای در مورد آن حذف شود احتمال دارد این کمپانی بتواند مجدداً رشدی بی سابقه و کم نظیر را تنها با تکیه بر همین یک محصول تجربه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • rodrigez
    rodrigez | ۲۸ دی ۱۳۹۳

    بازار چینیا عجب رونق گرفته

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۸ دی ۱۳۹۳

    وان پلاس عالی بود تو پلاس هم مطمئنم میتونه یکی از خوبا باشه و منتظر انقلابی دیگر تو قیمت ها هستیم

  • محسن
    محسن | ۲۸ دی ۱۳۹۳

    در جایی که s6 باشه وان پلاس چیکاره ست

    • شیا
      شیا | ۲۸ دی ۱۳۹۳

      دیگه دوره برند و این چیزا گذشته الان هواوی و شیایومی حرف اولو میزنن
      http://intotech.ir/phone-tablet/gadget/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-%d9%be%d8%b1%d9%88-s810-qhd/
      فقط نوت پرو شیایومی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی