ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در مراسم معارفه سامسونگ اعلام شد: تلفن های هوشمند سری گلکسی A به ایران می آیند

طی روزهای گذشته در بین خبرها شاهد معرفی شدن خانواده جدیدی از تلفن های هوشمند سامسونگ بودیم که شامل سه مدل Galaxy A3، A5 و A7 می شدند. محصولاتی که دارای بدنه ای تمام فلزی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۶

طی روزهای گذشته در بین خبرها شاهد معرفی شدن خانواده جدیدی از تلفن های هوشمند سامسونگ بودیم که شامل سه مدل Galaxy A3، A5 و A7 می شدند. محصولاتی که دارای بدنه ای تمام فلزی هستند و به گفته مدیران سامسونگ یکی از اهداف و سیاست هایی که توسط این موبایل های تازه به میدان آمده دنبال می شود جذب بیشتر جوانانی است که به طراحی محصول در کنار کارایی بالا و قیمتی مناسب اهمیت می دهند و البته دوست دارند سلفی های مطلوب ثبت کنند.

سامسونگ امروز در دفتر تهران خود طی مراسمی اسمارت فون های مورد بحث را به صورت رسمی و برای اولین بار در ایران رونمایی کرد و خبر از آمدن آنها در آینده ای نزدیک به کشورمان داد.

در این مراسم در مورد تلفن های هوشمند سامسونگ مانند سری E و حتی J نیز توضیحات مختصری بیان شد. در مورد خانواده E عمده ی صحبت ها پیرامون ارگونمی بسیار مناسب و خوش دست بودن محصول صورت گرفت و در رابطه با سری J نیز اشارات اصلی پیرامون اقتصادی بودن آن در کنار کارایی نسبتاً مناسبش بودند.

در ادامه ی مطلب توجه شما را به بیانیه های خبری که دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران راجع به محصولات سری A در اختیارمان گذاشته و همینطور تصاویر اختصاصی دیجیاتو از برگزاری مراسم معارفه آنها جلب می کنیم.

GALAXY A5 و GALAXY A3 ظریف و زیبا

 IMG_8129-w600

  • Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 طراحی‌ ظریف‌تر و به‌روزتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند و به پیشرفته‌ترین امکانات برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجهز هستند.
  • GALAXY A5 و GALAXY A3 که در رنگ و انداز‌ه‌های متنوع ارائه شده‌اند، به مصرف‌کنندگان این قدرت را می‌دهند که به سهولت و سرعت، لحظات را ثبت کنند، به شبکه‌های اجتماعی متصل شوند و مهم‌ترین لحظات زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
  • مدل‌های GALAXY A5 و GALAXY A3 ظریف‌ترین تلفن‌های هوشمند سامسونگ تا به امروز هستند و بدنه‌ای یکپارچه و تمام فلزی دارند. ضخامت A5و A3 به ترتیب 6.7 و 6.9 میلی‌متر است. این تلفنهای همراه در رنگ‌های سفید، سیاه، نقره‌ای، صورتی، آبی کمرنگ و طلایی ارائه شده‌اند و به این ترتیب قابلیت انطباق با سلیقه‌های مختلف را دارند.
  • Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 برای کسانی که به طور مداوم به اینترنت متصل هستند و می‌خواهند از طریق شبکه‌های اجتماعی تصاویر ثبت شده را به سرعت به نمایش بگذارند، تجربه فوق‌العاده‌ای است. دوربین جلوی این دو محصول پنج مگاپیکسل است که امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بالا را بیش از پیش آسان کرده است.

IMG_8135-w600

  • امکانات عکاسی نوآورانه این دو موبایل مانند گرفتن سلفی با زاویه گسترده‌تر ، امکان عکس گرفتن با فرمان صوتی و حرکت دست ، GIF متحرک، امکان زیباسازی چهره ها و گرفتن عکس سلفی با دوربین عقب (Rear-cam Selfie)، به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق سیستم شناسایی خودکار صورت، عکس‌هایی جذاب و با کیفیت بالا بگیرند.
  • Samsung GALAXY A5 و Samsung GALAXY A3 به یک نمایشگر Super AMOLED پیشرفته و فناوری نمایش قابل‌ انطباق مجهز هستند که می‌توانند تصاویری شفاف‌تر با کنتراست بالا ارائه دهند و به این ترتیب در بیشتر فضاها حتی زیر نور زیاد خورشید، محتوایی با کیفیت بهتر و رنگ‌های زنده‌تر تولید کنند.
  • GALAXY A5 و GALAXY A3 به یک پردازشگر 1.2 گیگاهرتزی QUAD CORE مجهز هستند که می‌توانند چند کار را به طور پیوسته و هم‌زمان انجام دهند و امکان وب‌گردی (BROWSING) سریع‌تر را فراهم کنند.
  • این دو تلفن هوشمند دارای ویژگی‌های مختص گلکسی‌ها از جمله حالت ذخیره باتری، وضعیت خصوصی (Private Mode) و چند صفحه نمایش (Multiscreen) و نیز قابلیت صوتی قابل انطباق هستند. با بهبود عملکرد تطبیق صدا  (Adjustable Audio) درGALAXY A5 وGALAXY A3 ، صدای محیط تأثیر بسیار کمتری بر کیفیت صدای خروجی داشته و می‌توانید از بهترین کیفیت صدا لذت ببرید.

مشخصات Samsung GALAXY A5:

galaxy-a5

 

مشخصات Samsung GALAXY A3:

galaxy-a3

Galaxy A7 با بدنه فلزی، مخصوص علاقه‌مندان به حضور در شبکه‌های اجتماعی

  • Galaxy A7 ظریف‌ترین تلفن هوشمند سامسونگ است که با سخت‌افزاری بهبود یافته، دارای قابلیتهای ویژه­ای همچون انجام هم‌زمان چند کار (Multitasking) است. این مدل که پیشرفته‌تر از مدل­هایGalaxy A3 و Galaxy A5 طراحی شده، به‌راحتی امکان ثبت و به اشتراک گذاشتن لحظات خوش کاربران را در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.
  • این محصول، از سری تلفن‏های هوشمند با بدنه‏ای کاملا فلزی و ظریف‌ است.

IMG_8130-w600

  • Galaxy A7 دارای پردازنده هشت هسته‏ای است که از ترکیب دو پردازنده چهار هسته‏ای تشکیل شده است. این پردازنده به کاربر امکان می‏دهد تا به‌ راحتی و به ‌سرعت، اطلاعات و داده‌های زیاد و با حجم بالا را پردازش کند.
  • Galaxy A7 دارای 16 مگابایت حافظه داخلی و دو گیگابایت رم، برای افزایش کارایی اپلیکیشن‌ها و رسانه‌های موردعلاقه کاربران است. این محصول جدید، به یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعت (mAh) نیز مجهز شده است.
  • یکی از ویژگی‌های قابل ­توجه این تلفن هوشمند، دوربین پیشرفته پنج مگاپیکسلی مخصوص گرفتن سلفی است که می‌تواند عکس‌هایی با زاویه گسترده‌تر ثبت کند. سلفی اتوماتیک به معنی امکان عکس گرفتن با فرمان صوتی و حرکت دست، از دیگر ویژگی‌های این موبایل است.

IMG_8133-w600

  • این محصول به امکان «کنترل خودکار برای پاک‌سازی صداهای اضافه» ‘Always Clear Voice Auto Control’ با هدف کاهش انتقال آلودگی‏های صوتی مجهز است.
  • Galaxy A7 با قابلیت حالت خصوصی (Private Mode) امکان افزودن یک لایه امنیتی بیشتر را برای حفظ امنیت اسناد کاربران فراهم می‏کند. چندکارگی از دیگر قابلیت‌های خاص این محصول است. این اسمارت فون در سه رنگ سفید، سیاه و طلایی تولید و روانه بازار خواهد شد.

مشخصات سامسونگ Galaxy A7:

galaxy a7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • نیکی
    نیکی | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    من میخوام این گوشیو بخرم به نظرتون کدوم رنگش قشنگتره؟؟؟؟؟!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی