ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Magisto، تصاویر و ویدئوهایتان را به کلیپ های به یادماندنی تبدیل کنید

ساخت اسلاید شو و کلیپ از تصاویر و ویدئوها، کار بسیار هنرمندانه ای است. ترکیب عکس ها و ویدئوهای روزهای خوب، قرار دادن افکت های هنری روی آنها و اضافه کردن یک موزیک زیبا به این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

ساخت اسلاید شو و کلیپ از تصاویر و ویدئوها، کار بسیار هنرمندانه ای است. ترکیب عکس ها و ویدئوهای روزهای خوب، قرار دادن افکت های هنری روی آنها و اضافه کردن یک موزیک زیبا به این مجموعه، خلق یک کلیپ به یادماندنی را در پی دارد؛ کلیپی دلنشین که سالیان سال با دیدنش به یاد روزهای خوب زندگی مان خواهیم افتاد.

اپلیکیشن ویرایش ویدئوی Magisto با ادغام تصاویر و ویدئوها و اضافه سازی افکت ها به صورت تصادفی، از آنها کلیپ هایی کوتاه و حرفه ای می آفریند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

با نصب مجیستو، می توانید با حساب کاربری جیمیل یا فیسبوکتان به آن وارد شده و برای خود یک پروفایل اختصاصی ایجاد کنید. حالا می توانید با استفاده از محتوای گالری یا حساب گوگل درایو خود به ساخت کلیپ بپردازید.

ساخت کلیپ با مجیستو به لطف رابط کاربری ساده و امکانات جالبش بسیار لذت بخش است. اولین مرحله برای ساخت کلیپ، انتخاب تصاویر یا ویدئوهاست. به غیر از استفاده از عکس های حافظه موبایل و محتوای گوگل درایو، در این بخش با فشردن آیکن دوربین قادرید در همان لحظه شروع به تصویربرداری کرده و آن را به کلیپ خود اضافه نمایید.

البته در نسخه رایگان مجیستو دستتان در انتخاب عکس ها و ویدئوها تقریبا بسته است. با این حال با ارتقای اپلیکیشن به نسخه پرمیوم، می توانید هر کلیپ را با ترکیب 30 عکس و 25 ویدئو بسازید.

135

مرحله بعدی انتخاب تم کلیپ شماست. بسته به فضای تصاویر می توانید از میان تم های ورزشی، سال نو، تابستان، نوستالژیک و ... یکی را انتخاب کنید. سپس نوبت به انتخاب موسیقی می رسد. بسته به تمی که برگزیده اید، اپلیکیشن حدودا بیست آهنگ متناسب با حال و هوای آن تم به شما پیشنهاد می کند.

البته اگر هیچ کدام مورد پسندتان قرار نگرفت، می توانید از میان آهنگ های موجود در تلفن هوشمندتان یکی را انتخاب کنید. پس از این کار، کافیست عنوان کلیپ و مدت آن (از 15 ثانیه تا دو دقیقه و سی ثانیه) را تعیین کرده و به انتظار جادوی مجیستو بنشینید. مطمئن باشید نتیجه کار قطعا فراتر از تصور شماست.

پس از ساخت کلیپ می توانید آن را در حافظه موبایل یا فضای گوگل درایو ذخیره کرده یا مستقیما در یوتوب، فیسبوک، اینستاگرام یا توئیتر به اشتراک بگذارید. این کلیپ ها در حساب کاربری مجیستوی شما هم ذخیره می شوند که قادرید برای حفظ حریم شخصی، نمایش آنها را به صورت خصوصی درآورید.

45

بخش Popular Movies و Featured Albums اپلیکیشن هم شامل کلیپ های برگزیده کاربران مجیستو است که می توانید آن ها را لایک کرده یا برایشان نظر بگذارید. دیدن کلیپ های این بخش هم خالی از لطف نیست.

از دیگر امکانات خوب مجیستو نیز می توان به قرار دادن رمز عبور برای ورود به اپلیکیشن، تعیین کیفیت ویدئوی خروجی و برقراری ارتباط با تلویزیون به منظور مشاهده کلیپ ها در صفحات عریض اشاره کرد.

گزینه ای تحت عنوان Surprise Me هم در منوی تنظیمات وجود دارد که در صورت دادن دسترسی، اپلیکیشن به صورت خودکار از تصاویر و ویدئوهای شما کلیپ تهیه کرده و شما را غافلگیر خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم حتما قابلیت های کاربردی مجیستو را در سیستم های عامل iOS و اندروید امتحان کنید.

Magisto - Magical Video Editor

Magisto - Magical Video Editor

سازنده: Magisto Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 25 / 24.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی