ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: نمی توان مردم را از شبکه های اجتماعی محروم کرد

عوض حیدرپور، عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نمی توان مردم را از حضور در شبکه های اجتماعی محروم ساخت، از دولت به خاطر اجرای فیلترینگ ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

عوض حیدرپور، عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نمی توان مردم را از حضور در شبکه های اجتماعی محروم ساخت، از دولت به خاطر اجرای فیلترینگ هوشمند تقدیر کرد.

وی به خبرگزاری مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه های اجتماعی، ابزارهای مدرن ارتباط جمعی هستند و استفاده از آنها در تمام دنیا رایج شده و بدین ترتیب نمی توان مردم را از داشتن این شبکه ها محروم کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید.

نماینده مردم شهرضا بیان کرد: شبکه های اجتماعی باید برای همه قابل دسترس باشند. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اگر می تواند باید نمونه های بومی و ملی دقیق و با کیفیت فراهم کند تا مدل ایرانی جایگزین خارجی گردد.

وی اضافه کرد: البته اگر وزارت ارتباطات توانایی ایجاد دو شبکه اجتماعی را داشته باشد، هم مردم از آنها محروم نمی شوند و هم امنیت نظام در شبکه های ساخت خارج به خطر نمی افتد.

حیدرپور با اشاره به عدم دست یابی به فناوری ایجاد شبکه های اجتماعی ایرانی تاکید کرد: در شرایطی که وزارت ارتباطات توان ایجاد نمونه بومی و ملی را ندارد، بهتر است که سرویس های موجود را از طریق فیلترینگ هوشمند در اختیار مردم قرار دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: باید در فیلترینگ هوشمند، ضمن فراهم کردن محیط مناسب برای استفاده مردم از این شبکه ها، فضاهایی که امنیت ملی را تهدید می کنند و یا احتمال فساد در آنها وجود دارد را مسدود سازیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • شهیار
    شهیار | ۳۰ دی ۱۳۹۳

    ببخشید دیجیاتو جان عزیز
    لوگو و ایکن هایی که برای این پست گذاشتید مربوط به پیام رسان ها هستند نه شبکه های اجتماعی
    لوگو فیسبوک و توییتر که اصلی ترین شبکه های اجتماعی هستند بین اینها نیست !

  • Ala_Sabzpoosh
    Ala_Sabzpoosh | ۳۰ دی ۱۳۹۳

    درآمد ۵.۵ هزار میلیاردی اپراتور اول از کارکرد مشترکان در 9 ماه اول امسال

    ----------
    مجموع درآمدهایشرکت ارتباطات سیار در سال گذشته 7 هزار و 292 میلیارد تومان بوده که در 9 ماهه اول امسال 6 هزار و 243 میلیارد تومان اعلام شده و پیش‌بینی شده تا پایان سال به 8 هزار و 660 میلیارد تومان برسد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی