ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ رسمی سونی موبایل، فیلبمرداری شده در بیابان های ایران [تماشا کنید]

سونی موبایل اخیراً دست به ساخت ویدئویی تبلیغاتی در ایران زده است که هدف اصلی آن به نمایش گذاشتن توانمندی های دوربین خانواده ی محصولات سری اکسپریا Z3 و البته جلوه دادن استقامت این محصولات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۷

سونی موبایل اخیراً دست به ساخت ویدئویی تبلیغاتی در ایران زده است که هدف اصلی آن به نمایش گذاشتن توانمندی های دوربین خانواده ی محصولات سری اکسپریا Z3 و البته جلوه دادن استقامت این محصولات به حساب می آید.

در این ویدئو دو راننده ایرانی شناخته شده و متبحر در زمینه ی هدایت خودروهای آفرود دو مسیر چالش بر انگیز در کویر مرنجاب، که هر دو به یک نقطه ختم می شوند را انتخاب و پس از ملاقات در یک کاروان سرا و ثبت چند تصویر یادگاری با محصولات سونی چالش یاد شده را با اتومبیل های ویژه شان شروع می کنند تا صحنه هایی بدیع از راندن خودرو در مسیرهایی نسبتاً دشوار را شاهد باشیم.

کلیه تصاویر و عکس های موجود در ویدئوی تهیه شده توسط سونی، همانطور که پیش تر اشاره گشت نیز توسط خانواده ی محصولات Z3 مانند اکسپریا Z3 Dual، اکسپریا Z3 Compact و همینطور تبلت اکسپریا Z3 Compact گرفته شده اند. رانندگان در پایان و وقتی به انتهای مسیر می رسند مجدداً عکس هایی را به یادگار و در اطراف آتشی که به راه انداخته اند ثبت کرده و سپس آنها را با دوستان خود در شبکه ی اجتماعی شناخته شده اینستاگرام به اشتراک می گذارند.

همچنین در طول جریان این تیزر تبلیغاتی به مراتب شاهد این هستیم که تلفن های هوشمند سونی به خوبی در برابر آب و البته شرایط دشوار مختلف از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و بدون هیچ مشکلی از عهده ی کارها بر می آیند.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا این ویدئوی دیدنی و جذاب را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/sony-mobile-persian-ads.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • omid_a4f
    omid_a4f | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    سلام به همه..من بچه همون کویر مرنجابم و به همه شما هموطنای عزیز تر ازجونم پیشنهاد میکنم برا یه بار هم که شده کویر نوردی رو تجربه کنید..مطمعن باشید با پراید هم میشه رفت کویر..هیچ تجهیزات خاصی هم نمیخواد..موفق و پیروز باشد

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی